השוק

דיסני מתרסקת בבורסה אחרי שאיבדה 4 מיליון מנויים

דיסני פלוס מתקשה להתמודד עם התחרות הקשה בעולם הסטרימינג ופותרת את הפער בעליות מחירים. המניה צנחה אמש ב-9% לאחר תוצאה רחוקה מתחזית המנויים לרבעון 
מערכת ice | 
דיסני (צילום דיסני)
מניות חברת וולט דיסני ירדו אמש (חמישי) במסחר בכמעט 9%, לאחר שהחברה דיווחה על הצטרפות חלשה של מנויים לשירות הסטרימינג דיסני+ במהלך הרבעון האחרון.
החברה, שרשמה הכנסות ורווחים לתקופה שהיו בהתאם לציפיות בוול סטריט, דיווחה על החמצה של ארבעה מיליון מנויי דיסני+. ירידה זו קוזזה על ידי עליות מחירים, שהובילו לצמצום ההפסדים התפעוליים ביחידת הסטרימינג ב-400 מיליון דולר ברבעון השני הפיסקאלי.
מניות החברה נסגרו ביום חמישי בסביבות 92 דולר למניה, כ-6% יותר ממה שהתחילה את 2023. 
דיסני תמשיך להתמודד עם תחרות סטרימינג אינטנסיבית עם שאר הענקיות בתחום כמו נטפליקס, אפל טיוי+ ואמזון פריים. הגל החדש אולי יביא איתו דווקא הוזלה של שירותי הטלוויזיה, עם אפשרות למנוי מוזל עם פרסומות. 

פול ורנה, אנליסט ראשי בחברת המחקר Insider Intelligence, כתב: "בעוד שדיסני הצליחה לעצור את הפסדי ההכנסות שלה, בעיקר על ידי העלאת מחירים, האסטרטגיה הזו אינה בת קיימא בטווח הארוך. דיסני מתכננת העלאת מחירים נוספת בהמשך השנה, אך בקרוב יגמר המרווח לעליות נוספות".
מנכ"ל דיסני, בוב איגר, מוביל ארגון מחדש בחברה, הכולל פיטורים של כ-7,000 עובדים, שמתוכננים להסתיים לפני הקיץ.
החברה גם הודיעה ביום רביעי שהיא תוסיף תוכן של Hulu לאפליקציית הסטרימינג של שלה, תוך שהיא מצפה להעלות את המחיר של שירות הסטרימינג ללא פרסומות שלה בהמשך השנה.
מניות של שירותי סטרימינג אחרים של ענקיות הסרטים כמו דיסקברי, וורנר ופרמאונט  ירדו גם הם אתמול, ירידה של כ-4% כל אחד. נטפליקס עלתה בכ-2.6%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה