השוק

חברת הקנאביס הרפואי הישראלית בצעד ראשון לשוק הגלובאלי

חברת better, המגדלת קנאביס לצרכים רפואיים בשיטות אורגניות, משנה את פניה ומכפילה את יכולת הייצור של החברה בישראל, באמצעות הסכם גידול עם חוות הגידול "טלקאן" מגני טל
מערכת ice |  1
חוות גידול מגני טל (צילום הילה כדי)
חברת הקנאביס הרפואי בטר (better) המגדלת קנאביס לצרכים רפואיים בשיטות אורגניות, משנה את פניה ומכפילה את יכולת הייצור של החברה בישראל, באמצעות הסכם גידול עם חוות הגידול "טלקאן" מגני טל (מושב בתחום המועצה האזורית נחל שורק), זאת כצעד ראשון לחדירה לשוק הגלובאלי בשנתיים הקרובות.

שיתוף פעולה אסטרטגי זה נובע עקב הביקוש הרב והמחסור במוצרי החברה, ורצון החברה להרחיב את סל המוצרים שלה במטרה להתרחב לכולם ולתת מענה לכל מטופל בכל קטגוריית מוצר / התוויה רפואית. בנוסף לכך, הגידול בחוות גני טל יעשה תחת גידול אורגני.
במסגרת הסכם שיתוף הפעולה עם חוות “טלקאן" בגני טל, המהווה צעד ראשון בדרך להתרחבות גדולה יותר, חברת better תקבל שטח של כ-3.75 דונם בחוות הגידול, אשר בה מתכוונת החברה לגדל בעונה אחת כ-1 טון של הזן המוביל והנמכר ביותר של החברה, P.K, לצד 3 זנים נוספים, בייצור כחול-לבן. בחברה מדגישים כי בשביל להגיע לתוצאה טובה ואיכותית של קנאביס, יש צורך בעבודת יד, ולא לקצר תהליכים על ידי שימוש באמצעים מכניים. כך גם תפעל החברה בגידול שלה בגני טל.
Better נחשבת לאחת החברות היציבות והצומחות ביותר בישראל בענף הקנאביס הרפואי, כאשר עוד משנת 2009 מנגישה טיפול בקנאביס רפואי בשיטות גידול אורגניות והזן המוביל ביותר של החברה, זן ה-P.K שמקל על כאבם של עשרות אלפי מטופלים מידי חודש בחודשו.
ל-better מגוון מוצרי דגל כדוגמת CURE EP-  שמן הנותן מזור לעשרות ילדים שסובלים מאפילפסיה חשוכת מרפא ו-SUPPORT P.K- התפרחת הנמכרת ביותר בישראל מזן ה-P.K הנותן מענה לכאב כרוני ובעיות שינה ומבוקש ביותר על ידי מטופלים עם פוסט טראומה.
קובי מולכו, מנכ"ל חברת better  ציין כי: "בזמן שחברות אחרות מתקשות להתמודד עם השינויים החלים בשוק, Better היא חברה יציבה, הנמצאת בצמיחה מתמדת שמגדילה באופן שוטף את הייצור והעזרה למטופלים, בדגש על הדרישה של הקהל הישראלי לזן ה-P.K. ההתרחבות שלנו במסגרת שיתוף הפעולה עם חוות הגידול של טלקאן מאפשרת לנו להגדיל את הגידולים שלנו ומכינה את הקרקע של כוונת החברה להתרחב גם לייצוא הקנאביס שלנו ברחבי העולם". 
טל כרמי, מנכ״ל טלקאן: ״אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה בין טלקאן ל- better, אשר ישלב את איכויות החווה עם המותג P.K . אני סמוך ובטוח שקהל הצרכנים יהנה ממוצר איכותי ביותר בעקבות השת״פ.״
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הלוואי תתקעו עם הפיקיי ב300 שקל שלכם
    עמית 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חזירים
    סגור