השוק

מרחיבים את הפעילות בצפון: ביטוח ישיר מתרחבת לחריש

האתר בחריש יהיה השלישי של ביטוח ישיר בצפון, כאשר הראשון והשני נפתחו ביקנעם ב-2014 וב-2019
מערכת ice |  1
פתיחת הסניף בחריש (צילום ביטוח ישיר)
בעקבות הרחבת פעילות החברה, ביטוח ישיר חונכת משרדים חדשים בעיר חריש וקוראת לתושבי האזור להצטרף לחברה שמדורגת בשנים האחרונות כאחת החברות שהכי טוב לעבוד בהן. המשרדים בחריש יתמקדו בשלב זה בעיקר בטיפול בתביעות של לקוחות החברה.

האתר בחריש יהיה השלישי של ביטוח ישיר בצפון, כאשר הראשון מבניהם נפתח בעיר יקנעם בשנת 2014 והיווה הצלחה גדולה ותרם לקבלת ההחלטה לפתיחת מוקדים נוספים באזור, המוקד השני נפתח גם הוא ביקנעם בשנת 2019. בסה״כ מעסיקה ביטוח ישיר במוקדי הצפון כ-350 עובדים, מספר שיצמח עתה עם פתיחת המשרדים בחריש. בסך הכל מעסיקה כיום ביטוח ישיר כ-1600 עובדים, מרביתם נציגי שירות ומכירה, כאשר מטה החברה ממוקם בפתח-תקוה.
ביטוח ישיר הינה חלוצת הביטוח הישיר בישראל והמובילה במהפכת הדיגיטל בענף הביטוח. החברה נוסדה בשנת 1994, על בסיס רעיון שירותי של מתן שירותי ביטוח ללקוחות באופן ישיר, ללא תיווך של סוכן, ותוך יצירת אפשרות להתאמה של השירות והמחיר למאפייניו האישיים של הלקוח. ברבות הימים הפכה החברה לאחת הגדולות והמובילות בתחום הביטוח בישראל, והיא עוסקת במגוון רחב של ביטוחים, לרבות ביטוחי רכב, דירה, משכנתא, חיים, בריאות, ביטוחי נסיעות לחו״ל ועוד, באמצעות שני מותגים מובילים: ביטוח ישיר וביטוח 9, והיא פועלת מול לקוחותיה באמצעות שירות טלפוני ישיר, שירות דיגיטלי מתקדם, ומובילה את מדדי השירות בין כל חברות הביטוח זאת על פי הדירוג של רשות שוק הון במשרד האוצר.   
קובי הבר, מנכ"ל חברת ביטוח ישיר: "לאור התרחבות הפעילות שלנו במוצרי הביטוח השונים והרצון שלנו להמשיך ולתת ללקוח את רמת השירות הגבוהה ביותר, ולאור שביעות הרצון שלנו מהפעילות בצפון הארץ, החלטנו להרחיב את הפעילות שלנו באזור הצפון לעיר חריש. ההחלטה על הקמת אתר בעיר מתפתחת ובעלת פוטנציאל כמו חריש הייתה עבורנו טבעית ומתבקשת. אנו שואפים לייצר עבור עובדינו סביבת עבודה נוחה ותומכת, והמיקום והתנאים המתאפשרים בחריש, מסייעים לנו לממש את השאיפה הזו."
ראש עיריית חריש, יצחק קשת: "אני שמח מאוד שלאחר קשר מתמשך ושיחות אינטנסיביות החליטה ביטוח ישיר לבחור בעיר חריש ולפתוח בה מוקד טלפוני, שיספק עשרות ובשלב מתקדם יותר אפילו מאות מקומות עבודה לתושבי העיר. פתיחת האתר החדש בחריש היא הבעת אמון נוספת בעיר ובפוטנציאל העצום שלה. אני משוכנע שאיכות כוח האדם בחריש והמיקום המצוין שלה יתאימו במיוחד לחברה. עיריית חריש מצידה תסייע ככל הניתן כדי שחברות עסקיות גדולות ייכנסו לעיר ויגדילו בה את היקף התעסוקה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החזירות של חברות הביטוח
    ישראלי 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חרא של חברה!!!! תיקנתי את הרכב לאחר תאונה החזירו לי שרירותית 30% פחות ועכשיו אני בתביעה נגדם חרא של חברה,זהירות לא לבטח דרכם!!!!!!
    סגור