השוק

"בריקסטון" חוגגת: גייסה 3.7 מיליון שקל למתחם כספות חדש בישראל

חברת "בריקסטון" הישראלית,  גייסה בימים האחרונים סכום של 3.7 מיליון שקל בתהליך גיוס המונים להקמת מתחם כספות חדש בתל אביב - "בריקסטון 3"
מערכת ice | 
דביר אינדיג מנכל בריקסטון (צילום מורג ביטן)
חברת "בריקסטון" הישראלית, שהיא מתמחה בהקמת ותפעול מתחמי כספות פרטיים מאובטחים, ובבעלותה גם שני מתחמי כספות בתל אביב ובירושלים הכוללים בסך הכל סכום מטורף של כ-6,000 כספות, גייסה בימים האחרונים סכום של 3.7 מיליון שקל בתהליך גיוס המונים להקמת מתחם כספות חדש בתל אביב - "בריקסטון 3". 
מתחם הכספות "בריקסטון 3", הוא חדיש במיוחד ויהיה מתחם הכספות האוטומטי הראשון בישראל שיאפשר שירות זמין 24/7 ויהיה דיסקרטי ובטוח יותר עבור הלקוחות ששוכרים את שירות חברת "בריקסטון".
אגב, מתחם הכספות האוטומטי "בריקסטון 3" יפעל ללא מגע של ידי אדם והלקוחות יכולים להוציא את הכספות לחדר פרטי ודיסקרטי באמצעות כרטיס אישי שיינתן להם, זיהוי טביעת אצבע וקוד אישי שיינתן לכל אחד מהלקוחות. הכספות יוצאו ויכנסו לחדר הפרטי באמצעות רובוט. מתחם הכספות "בריקסטון 3" יכלול לא פחות מ-2,500 כספות .
דביר אינדיג מנכ"ל חב' בריקסטון, מסר בתגובה לגיוס ההמונים של החברה: "זהו גיוס המונים השני שהחברה מבצעת. בפעם הראשונה היה הגיוס בהקמת מתחם "בריקסטון 2" בירושלים (בשנת 2019), אז גייסה החברה 4.3 מיליון שקל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה