השוק

גיל אגמון, בעל השליטה בוורידיס, עוכב לחקירה

החקירה נגד ורידיס נוגעת להטמנת פסולת באתרים אסורים במסווה פסולת שמותרת להטמנה; עיכובו של אגמון מגיע בהמשך להקפאת כספים שהחברה מקבלת מהמשרד להגנת הסביבה
ניצן כהן | 
גיל אגמון (צילום רפי דלויה, vecteezy)
גיל אגמון, בעל השליטה בחברת ורידיס ודלק רכב, עוכב לחקירה בחשד למעורבות בהטמנת פסולת באתרים האסורים לכך. העיכוב של אגמון בא לאחר שבוצע חיפוש במשרדי החברה, ולפני כשבועיים אף ניתנה החלטה של בית המשפט לעכב כסף שמגיע לחברה מהמשרד להגנת הסביבה.
בחודש שעבר נחשף כי המשטרה מנהלת חקירה נגד ורידיס שנמצאת בשליטת איש העסקים גיל אגמון, בחשד להטמנת פסולת לא חוקית, בעודה מסווה לכאורה כקומפוסט. גורמי אכיפה אמרו אז כי מדובר בחשדות לעבירות כלכליות שהיקפן הכספי עשוי להגיע למאות מיליוני שקלים.
החקירה מתנהלת במשרד להגנת הסביבה ובשיתוף המשטרה, ונוגעת לפעילות של חברת הבת של ורידיס (ת.מ.מ) בשנים 2020-2022.
בעקבות הדיווח של החברה על עיכובו של אגמון לחקירה, מאבדת המניה יותר מ-6% בבורסה. ורידיס נמצאת בשליטת דלק רכב של גיל אגמון, והיא מחזיקה ב-55% ממניות החברה. קרן תשתיות מחזיקה ב-11%, וחברת הביטוח מנורה מבטחים מחזיקה ב-8%.
ורידיס סיימה את הרבעון הרביעי של השנה עם הכנסות של 263 מיליון שקל, רווח תפעולי של כמעט 40 מיליון שקל ורווח נקי של 38 מיליון שקל. היקף ההתחייבויות השוטפות של החברה עומד על 411 מיליון שקל, והונה העצמי עומד על 891 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה