שיווק ופרסום

אנה ארונוב בקמפיין לוהט במיוחד: הקולקציה של אינטימה נחשפת

אנה ארונוב הפרזנטורית של רשת אינטימה, הצטלמה לקמפיין בגדי הים של הרשת לקיץ 2023, תחת גשם בלתי פוסק וב-15 מעלות
מערכת ice | 
אנה ארונוב (צילום סושיאל גולף)
למרות חזרתו של החורף בסוף השבוע, אנה ארונוב, הרקדנית, השחקנית, הדוגמנית והפרזנטורית של רשת אינטימה הצטלמה לקמפיין בגדי הים של הרשת לקיץ 2023. ארונוב הצטלמה בסוף השבוע ב-15 מעלות בלבד ועם גשם בלתי פוסק לקמפיין בגדי הים לקיץ 2023 של רשת אינטימה. 
בין סט לסט התחממה ארונוב עם חלוק ותנור אליו נצמדה כדי לשמור על חום הגוף והפגינה מקצועיות ברגעי האמת מול המצלמה. במסגרת הקמפיין הצטלמה ארונוב במגוון בגדי ים, ביקיני ושלמים, לצד שתי דוגמניות נוספות, בקונספט של בית נופש בחוף סידני עלי בהרצליה. הצילומים, אותם הוביל הצלם דודי חסון, התחילו בשעות הבוקר והסתיימו בשעות הערב המאוחרות, כדי להרוויח את השקיעה.
כזכור, לאחרונה התייחסה ארונוב לקמפיין ההלבשה התחתונה של אינטימה: "למה קשה לאנשים לראות אישה או גבר (מתברר) בהלבשה תחתונה?" שאלה ארונוב בתיבת השאלות שפתחה לדיון בסוגיה. "מה זה עושה להם שהם כל כך מתנגדים? מה קרה עם לראות קצת עור של בני אנוש?", המשיכה לתהות. "אם מחר אנחנו נטוס ונעלה תמונות עם בגדי ים זה גם לא יהיה נעים לצפייה או שרק סוג בד עושה את כל ההבדל? באמת מעניין אותי איפה זה פוגש אתכם? בעיניי גוף זה דבר כל כך טבעי ואנושי. דברו אליי", ביקשה כשתמונתו של אלגבי המחויך מתלווה לטקסט.
אנה ארונוב בקמפיין לאינטימה (סושיאל גולף)
אנה ארונוב בקמפיין לאינטימה (סושיאל גולף)
"אני לא נגד", שיתפה ארונוב בתשובה שקיבלה מגולשת, "אבל מהיכרות עם אנשים, צניעות", הסבירה. "שרק בעלך או אשתך צריכים לראות אתכם חשופים", כתבה. "זו גישה שמרנית שמתאימה רק לחלק מהאוכלוסייה ואני מכבדת את זה", השיבה ארונוב, אך סייגה מיד את דבריה: "אבל אני אישה חופשייה בשנת 2023 ונבחרתי להיות פרזנטורית של חברת הלבשה תחתונה", ביקשה להזכיר שוב כי הצילומים שעוררו את הסערה נעשו במסגרת מקצועית ולא פורסמו מתוך אלבום אינטימי אישי. "אני בשלום ואהבה עם הגוף שלי. אני לא אגיד לאף אחת שימי ביקיני ותחגגי את הנשיות שלך", הוסיפה, "אז למה מישהו מרגיש בנוח להגיד לי?".
בהמשך הסטורי שיתפה ארונוב בהסבר נוסף שקיבלה. "הגוף שלנו הוא דבר כל כך יפה שישמור כל אחד לעצמו לחדרי המיטות. אין שום צורך לחשוף אותו בפומבי", נכתב. "בוא נזכור להגיד 'לדעתי'", ביקשה ארונוב להגדיר את השיח. "זאת דעה אחת ואני מכבדת אותה. לי יש אחרת", אמרה והוסיפה: "אין לי שום בעיה עם הגוף, תמונות של נשים עם בגד ים או הלבשה תחתונה. כולנו שכחנו שיש מיליון דרכים לראות עולם. כל אחד בוחר עבורו את מה שמתאים לו. לזכור לכבד את הדרך השונה משלנו. אין שום צורך לנסות להכניס את כולם לאותה תבנית שמישהו בנה לעצמו בראש", סיכמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה