השוק

עוד עסקת ענק בעולם הכושר: ספייס משלימה רכישה בעשרות מיליונים

נכסים ובניין מקבוצת דסק"ש, מוכרת את בר־טן, הבעלים של רשת מועדוני הקאנטרי ספורטן, שמחזיקה שני מועדונים בפתח תקווה ובהוד השרון, לרשת מועדוני הכושר ספייס בשווי עסקה של כ-20 מיליון שקל
מערכת ice | 
אימון בחדר כושר (צילום unsplash)
נכסים ובניין מקבוצת דסק"ש, מוכרת את בר־טן, הבעלים של רשת מועדוני הקאנטרי ספורטן, שמחזיקה שני מועדונים בפתח תקווה ובהוד השרון, לרשת מועדוני הכושר ספייס, בשווי עסקה של כ-20 מיליון שקל. כך פורסם הוקר (רביעי) ב"כלכליסט".
הרוכשת ספייס, שמנוהלת בידי חיים פרנקל ומעסיקה 400 עובדים, ביצעה את הרכישה כחלק מהתוכנית האסטרטגית להפוך את רשת ספייס למובילה בענף הכושר בישראל, והיא מתכננת להקים בשנה הקרובה 5 סניפים נוספים בהשקעה של 25 מיליון שקל. אגב, אחת מהתוכניות של ספייס הייתה לרכוש את רשת שר פיטנס, אחרי שאף הגישה הצעה, אך בסופו של דבר הולמס פלייס יצאה עם ידה על העליונה ורכשה את רשת שר פיטנס.
המימוש מצד נכסים ובניין הוא חלק מהאסטרטגיה של החברה־האם דסק"ש לממש נכסים שאינם בליבת הפעילות של החברה. אגב, דסק"ש מתמודדת במצב פיננסי מורכב, זאת לאחר שפרסמה השבוע דו"חות, שמהם עולה כי היא רשמה רווח נקי של 520 מיליון שקל בשנת 2022, עלייה של 95% לעומת התקופה המקבילה וירידה של 11% בחוב נטו לכ־1.8 מיליארד שקל. זאת, אחרי שביצעה במהלך השנה החולפת מהלכי התייעלות ומימושים שהורידו את הוצאות המימון והניהול והגדילו את יתרות המזומנים שלה ב־480 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה