השוק

בנק לאומי במהלך מנצח? זו שורת ההטבות שיקבלו הלקוחות

מהפכת שירות בלאומי: הבנק משיק שירות מבנקאי אישי באמצעות פגישת ZOOM, ראשון בישראל שיאפשר שירותים בנקאיים מלאים - כמו בפגישה פיזית, במקביל, יוזם לאומי שורת מהלכים לסיוע ללקוחות להתמודדות עם ההוצאות לקראת החגים. מנכ"ל לאומי, חנן פרידמן, שלח מכתבי התנצלות ללקוחות שעזבו את הבנק בשנים האחרונות
מערכת ice |  12
חנן פרידמן (צילום Magma Images, אורן דאי)
הבנק מגיע ללקוחות: לראשונה במערכת הבנקאית, בנק לאומי מודיע כי יאפשר ללקוחות לקבל מבנקאי אישי שירות מקצה לקצה באמצעות פגישת ZOOM עבור כלל הפעולות הבנקאיות, לרבות כאלו שעד כה היה הכרח להגיע לסניף לצורך ביצוען. כבר כיום לקוחות לאומי המעוניינים בכך יכולים לבצע את מרבית הפעולות השכיחות באמצעים דיגיטליים או בטלפון.
עם זאת, שירות "בנקאי ב-ZOOM" יאפשר לבצע פגישות התייעצות עם בנקאי אישי, הוספה או גריעה של שותף בחשבון, הוספת מיופה כוח ושינוי מורשים בוועדי בתים ועוד. במסגרת הפגישה ב-ZOOM ניתן יהיה לבצע זיהוי לקוח, שיתוף מסמכים וחתימות מרחוק. בחודשים הקרובים יתווספו לשירות פעולות נוספות שניתן יהיה לבצע מרחוק וכרגע מצויים בתהליכי פיתוח. המהלך קיבל את כל האישורים הנדרשים מבנק ישראל.

שירות "בנקאי ב-ZOOM" מצטרף לשירות "משכנתא ב-ZOOM", שהשיק לאומי לפני כשנתיים, וזוכה לשביעות רצון גבוהה בקרב הלקוחות. כמחצית מהלקוחות מעדיפים לבצע את תהליך לקיחת המשכנתא ב-ZOOM במקום להגיע לסניף. במסגרת השירות, ניתן לקבל ייעוץ מקצועי מלא מבנקאי משכנתאות, הצעה אישית למשכנתא או למיחזור משכנתא וכן אפשרות לחתימות מרחוק, שצומצמו בעקבות השירות מ-40 ל-3 בלבד.
במקביל להשקת שירות "בנקאי ב-ZOOM", יוזם לאומי שורת מהלכים, שבמסגרתם יוצעו ללקוחותיו מספר הצעות ערך משמעותיות אשר יוכלו להקל עליהם לקראת החגים הקרובים, המלווה בהוצאות מרובות למשקי הבית:
דחיית תשלומי כרטיס אשראי - ללא ריבית: לקוחות הבנק שברשותם כרטיס אשראי עם לוגו לאומי יוכלו לדחות תשלום של עד 5,000 שקל מסך החיוב הכולל של חודש אפריל לחיוב של חודש מאי, וזאת ללא תשלום ריבית. לאומי יממן את עלות הדחייה, ובכך יקל על הלקוחות להתנהל לקראת פסח.
פריסת תשלומים נוחה יותר בהלוואות קיימות - ללא שינוי בריבית: לקוחות הבנק אשר נטלו הלוואה צרכנית יוכלו להאריך את תקופת ההלוואה על מנת להקטין את גובה ההחזר החודשי, וזאת ללא שינוי בשיעור הריבית המקורית שניתנה על ההלוואה. ניתן להגדיל את פריסת התשלומים לתקופה של עד 50% מיתרת תקופת ההלוואה, בכפוף לשיקול הבנק. כך למשל, לקוח אשר נותרו לו עוד 12 תשלומים חודשיים בגין הלוואה שנטל, יוכל להאריך את תקופת ההלוואה לעד 18 חודשים, כך שגובה ההחזר החודשי יקטן בהתאם, וזאת ללא שינוי או תוספת בריבית.
הלוואה בסכום של 6,000 שקל לבעלי משכנתאות – ללא ריבית: את ההלוואה, שתהיה צמודה למדד ממועד העמדתה, לקוחות לאומי עם משכנתא של עד מיליון שקל יוכלו להתחיל לשלם רק לאחר שנה, וההחזרים ייפרסו על פני 4 שנים.
הצעות ערך נוספות לציבור נוטלי המשכנתאות: כבר לפני מספר חודשים החל לאומי להציע ללקוחותיו הקפאה של החזרי המשכנתא לתקופה מוסכמת, עד 24 חודשים; הקפאת חלק מתשלומי הריבית על המשכנתא והמשך תשלום קרן הלוואה, עד 24 חודשים; הקפאת מסלול הפריים, עד 24 חודשים; מיחזור המשכנתא לצורך מציאת תמהיל חדש שעונה לצורכי הלקוח ומקטין את ההחזר החודשי לטווח ארוך.
בתוך כך, מנכ"ל לאומי, חנן פרידמן, שלח מכתבי התנצלות אישיים ללקוחות שעזבו את הבנק בשנים האחרונות, ובהם הדגיש את מהפכת השירות שעובר לאומי. לדברי פרידמן, "אני מודע לכך שהשירות שסיפקנו בעבר לא היה טוב באופן מובהק, אולם במהלך החודשים האחרונים הטמענו בלאומי מהפכת שירות שכבר מורגשת, וכיום לאומי הוא הבנק הנוח בישראל. המצב שהיה קיים בעבר – הסתיים. אנו מחויבים לנוחות בהשלמת טיפול מהיר לכל צורך תוך יום אחד בלבד לכל היותר, בכל ערוץ שירות שיבחר הלקוח". עוד הוסיף: "אנחנו מתחייבים להיות פרואקטיביים ולהביא בפני הלקוחות תובנות כדי לאפשר להם לנהל באופן מיטבי את כספם. נמשיך להיות קשובים וליזום הטבות בנקאיות שונות כדי לסייע ללקוחות בעת הזו".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    לאומי
    אורח נטה ללון 03/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאומי ? חחחחחח . מתגורר בחו"ל וכאשר מתקשר לבנק פעמים רבות מבטיחים לסדר את העניין ואף לחזור אליי, אבל -גורנישט ..... חושב לעבור לבנק אחר .
    סגור
  • 9.
    הוראת קבע לא מצליחים להעביר שם
    רני 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קודם שיפתרו את נושא הוראות הקבע שלא עוברות, שירות בסיסי של כל בנק הם לא מצליחים לתת
    סגור
  • 8.
    זורים חול בעיניים
    יוס 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשקוש. וואו הוספת מורשה חתימה בזום !!! אדיר. כמה אני צריך את זה? אולי פעם בחיים שלמו ריבית על יתרת זכות ותפסיקו לשדוד אותנו עם עמלות מהגיהנום. אדיוט מי שיתפה לעוד הלוואה יקרה
    סגור
  • 7.
    לקוחה בקרוב לשעבר
    לקוח לאומי 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחד הבנקים הגרועים ביותר שהתנהלתי מולו במיוחד בשנה האחרונה תובנות לא תובנות זה לא יתקן שנים של שירות הכי נמוך שיש ללקוח עם אפס רצון להציע פתרונות או להתייעל ,לברוח
    סגור
  • לאומי
    אורח נטה ללון 03/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מתגורר בחו"ל. בזמנו, לפני שנים החזקתי חשבון דולרי . באחד הימים מקבל שיחת טלפון מהסניף (תל גנים ,גבעתיים ), ובה מציעים לי בדחיפות להמר את הדולרים בשקלים היות והדולר מאבד מערכו . שמעתי לעצתם של "המומחים " ותארו לעצמכם מה באמת קרה : הדולר התחזק משמעותי ועבדכם הפסיד הרבה כסף .
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    פתחתי שם חשבון אמרו מענה מהיר
    דבורים כמו חול 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא עונים בכלל למייל ולא עונים לטלפון בסניף אז תמשיכו להתנצל עד מחר בינתיים ציון לא עובר !
    סגור
  • 5.
    רמה גבוהה
    א. א. 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אין על לאומי, שירות ברמה הכי גבוהה!!!
    סגור
  • 4.
    סתם
    מג 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יחי המאמין,הכל דבורים סתם
    סגור
  • 3.
    בנק מעולה עם תודעת שרות מצויינת
    לקוח לאומי טק 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כבנקאי לשעבר , יש לי רק מילים טובות להגיד על השרות המקצועי והיחס האישי שלאומי טק נותנים. אני עובד איתם במספר חברות ציבוריות והם מעולים!!!
    סגור
  • אתה לא לקוח אלא עובד הבנק (ל"ת)
    חחחחחח 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    נסיון אישי
    אמת 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מנסיוני האישי, שום דבר כבר לא יכול לשפר את השרות של בנק לאומי. הגיעו לדרגה הכי נמוכה שאפשר
    סגור
  • 1.
    לעזוב!!
    לקוח מאוכזב 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יש לי אצלם לא שקל ולא שניים..לא מוכנים להוריד את עמלות השורה ועמלות כרטיסי האשראי..בתהליך ניוד לבנק אחר. אולי עוד יתאפסו על עצמם
    סגור