השוק

אקזיט ישראלי נוסף: HPE רוכשת את אקסיס סקיוריטי

החברה, המפתחת פתרונות לגישה פרטית מאובטחת ליישומים ארגוניים בענן ובשרתים מקומיים, נרכשה על ידי ענקית הטכנולוגיה בכחצי מיליארד דולר
מערכת ice | 
דור כנפו וגיל עזריאלנט (צילום ירדן רוקח)
ענקית הטכנולוגיה האמריקאית HPE רוכשת את הסטארטאפ הישראלי אקסיס סקיוריטי בסכום של כחצי מיליארד דולר, כך דווח בכלכליסט. החברה הישראלית, המפתחת פתרונות לגישה פרטית מאובטחת ליישומים ארגוניים בענן ובשרתים מקומיים, צפויה להתמזג בחברה האמריקאית ולהמשיך את פעילותה ממשרדיה בתל אביב.
אקסיס הוקמה בסוף 2018 על ידי דור כנפו, מנכ"ל החברה, בעברו עובד פיירגלאס שנמכרה לסימנטק, וגיל עזריאלנט, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה. 
פלטפורמת הענן של החברה מאפשרת לחבר משתמשים, בתוך דקות ומכל מכשיר, ליישומים ארגוניים בצורה בטוחה, מבלי להידרש לשינויים ברשת או ביישומים עצמם ומבלי ליצור חורים בפירוול הארגוני. 
מאז הקמתה, גייסה החברה כ-100 מיליון דולר בסך הכל. בין המשקיעים בחברה נמנים קרן Spark Capital האמריקאית, קרן Cyberstarts של גילי רענן שליווה את החברה מראשית דרכה, Ten Eleven Ventures ו-Canaan Partners.
חברת HPE, שהתפצלה מ-HP ב-2015, מתרכזת בעיקר במתן שירותי מחשוב למגזר העסקי בתחומי השרתים, אחסון, רשתות ותוכנה ארגונית. ביולי 2021 רכשה החברה את Zerto הישראלית בעסקה בשווי 374 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה