השוק

פתאל תרכוש מלון ב-60 מיליון פאונד ביעד הזה

פתאל עתידה לרכוש עם שותפותיה מלון נוסף באנגליה, בסך 60 מיליון פאונד. הרכישה החדשה עתירה בהיסטוריה ובעיקר בשל ניסיון הרצח של ראש ממשלת בריטניה לשעבר לפני כ-40 שנה
מערכת ice |  1
מלון דילי בלונדון רשת פתאל (צילום יחצ)
זמן קצר אחרי שביצעה עסקת ענק באנגליה, חברת פתאל מתקדמת לעסקה הבאה במרחק של שעה וחצי מלונדון. לפי דיווחים חדשים פתאל משתפת פעולה עם מוסדיים במטרה לרכוש מלון ותיק בעיר ברייטון, בשם The Grand Brighton. מחיר העסקה הצפוי הוא 60 מיליון פאונד, וזאת לצד השקעה נוספת בסך 16 מיליון פאונד על שיפוץ המלון.
המשקיעות ישלמו 60% מעלות העסקה דרך מימון בנקאי, והשאר ממקורות עצמיים. המימון עתיד להילקח לחמש שנים, בריבית משתנה. נכון לעכשיו המלון נמצא בבעלות של חברת השקעות מקומית וזו רכשה את המלון בשנת 2014 ב-50 מיליון פאונד. פתאל צופה כי ההכנסות מהמלון, לאחר השיפוץ, יגיעו לכ-21 מיליון פאונד לשנה.
הרכישה החדשה של פתאל אירחה לא מעט אישים חשובים מאז הקמתה בשנת 1864. בשנת 1984 שהתה במלון מרגרט תאצ'ר, ראש ממשלת בריטניה לשעבר, ושם ניסו להתנקש בחייה. היא יצאה ללא פגע, אך חמישה אנשים נהרגו. למלון שבע וקומות, מעל ל-200 קומות, חדרי ישיבות, 2 מסעדות, בר, חדר כושר וספא.
לאחר השלמת הרכישה פתאל והשותפות יחזיקו בסך הכול ב-15 מלונות (במדינות כמו ספרד, קפריסין, יוון ונוספות) שנרכשו בסכום כולל של כ-450 מיליון אירו. בקרוב השותפות עתידות לרכוש מלון נוסף במערב אירופה. לפי ההסכמים בין במסגרת השותפות פתאל היא מנהלת המלונות ותקבל על כך 2% של דמי תפעול ו-14% של דמי תמריץ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פתאל
    אריאלה 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד. גאווה ובהצלחה
    סגור