השוק

עובדי ההייטק ממשיכים גם היום בהפגנות: "מי שרוצה לדבר, שיעצור"

עובדי ההייטק מפגינים גם היום נגד ההפיכה המשטרית בחיפה: "אין הדברות עד לעצירה מוחלטת של החקיקה. לא רוצים לעצור? נתראה ברחובות"
מערכת ice | 
הפגנת עובדי ההייטק (צילום דוברות מאבק עובדי ההייטק)
עובדי ההייטק מפגינים היום (רביעי) נגד ההפיכה המשטרית בחיפה. ממטה מאבק עובדי ההייטק נמסר בהמשך להודעת הקואליציה: "אין הדברות עד לעצירה מוחלטת של החקיקה. אין מערכת משפט רבע עצמאית, אין חצי דמוקרטיה. מי שרוצה לדבר, שיעצור, יקפיא, וישב לשולחן הדיונים, ולא יאיים עלינו עם מהלכי חקיקה וחניקה של הדמוקרטיה. לא רוצים לעצור? נתראה ברחובות".
כזכור, לאחרונה פורסם כי הרפורמה המשפטית בישראל ממשיכה להלחיץ את המשקיעים וחברות הייטק הישראליות ממשיכות במחאה שלהן, כאשר הסכום הכולל המוערך שייצא מישראל בתקופה הקרובה עומד על לא פחות משני מיליארד דולר.
בין החברות שהחליטו על הוצאת הכספים מישראל נמצאות גם פאפאיה גלובל, וויז וסקאי. בעלים ומנהלים רבים והביכירם במשק הישראלי של חברות הייטק הזהירו במהלך התקופה האחרונה כי מדינה שדירוג האשראי שלה יופחת והשופטים בה ימונו על ידי פוליטיקאים, אינה תורמת וטובה לעסקים שבה, ולכן משקיעים יעדיפו להוציא את כספם ולהעבירם למדינות אחרות - וכך גם קורה כעת בפועל. בינתיים, מחאת עובדי הייטק בישראל מתרחבת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה