השוק

דיסני מסתבכת: האם פארק השעשועים האהוב "דיסניוורלד" בדרך להיסגר?

רון דסנטיס יצא נגד דיסני על האוטונומיה שלה במחוז פלורידה, במסגרתה היא שוללטת על השטח של פארק השעשועים הפופולרי "דיסניוורד" ומנסה כעת להעביר חקיקה שתמנע זאת ממנה, כך שהשטח יחזור לידי פלורידה. בנוסף, הוא אף איים לסגור את הפארק
מערכת ice | 
דיסני (צילום pexels)
מושל פלורידה, רון דסנטיס, יצא נגד חברת דיסני וכעת הוא עובד על הצעת חוק חדשה שתימנע מדיסני את מעמד השלטון העצמי שלה במחוז שם לחברה יש כמעט אוטונומיה מוחלטת במשך עשרות שנים בפארק השעשועים שלה "דיסניוורלד" באורלנדו.
רון דסנטיס אמר במסיבת עיתונאים שערך: "דיסני צריכה מעתה להפסיק את השליטה העצמית שלה. יש שריף חדש בעיר וזה בדיוק מה שזה הולך להיות". על פי הצעת החקיקה הנתמכת על ידי דסנטיס והרפובליקנים במדינה, למושל תהיה סמכות למנות את חברי מועצת המנהלים החדשה של חמישה אנשים עבור המחוז המיוחד, אשר ישונה למחוז הפיקוח על התיירות המרכזית של פלורידה.
רגע לפני הצעת החוק החדשה, דסנטיס ניסה לעשות מהלך במסגרתו אף הוא יסגור את הפארק בעצמו, אך בסופו של דבר זה ירד מהפרק, נכון לעת עתה. דיסני תידרש לציית לתקנות המדינה בתוך המחוז.
עוד אמר דסנטיס כי "לדיסני כבר לא יהיה שלטון עצמי, לא תהיה להם ממשלה משלהם. דיסני תשלם את חלקה ההוגן במסים ודיסני תכבד את החוב וזה בדיוק מה שהצעת החקיקה הזו תעשה". גורל החקיקה ייקבע במהלך מושב מיוחד שהחל בתחילת השבוע וצפוי להימשך 12 ימים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה