השוק

סמנכ"ל בנק מרכנתיל: זו הדרך החדשה שבה נבחן להעניק מימון

בכנס שנתי עבור לקוחות עסקיים, הנהלת בנק מרכנתיל סיכמה את השנה החולפת והכריזה כי מתן מימון אשראי לעסקים בשנה הקרובה יהיה תלוי בעיקר בסיכוני המאקרו ולא רק בבחינה פרטנית של העסק
מערכת ice | 
בנק מרכנתיל (צילום מערכת אייס)
בימים האחרונים בנק מרכנתיל קיים כנס שנתי בגעש עבור לקוחות עסקיים של חטיבת הבנקאות המסחרית ובו השתתפו מאות לקוחות עסקיים, אנשי עסקים, חברות ציבוריות ועוד. במסגרת הכנס השתתפו עו"ד אתי דויטש יו"ר דירקטוריון הבנק, שוקי בורשטיין מנכ"ל הבנק, ציון בקר סמנכ"ל וראש החטיבה לבנקאות מסחרית לצד חברי הנהלה נוספים. 
במהלך הכנס בורשטיין סיכם את מאפייניה של השנה החולפת ואף פירט על חזון החברה לשנה הקרובה: "שנת 2022 אופיינה בטלטלה בשווקי המניות, בהתפרצות אינפלציונית ובעליית ריבית חדה. יחד עם זאת, אופיינה בצמיחה והתאוששות עם חזרת המשק לפעילות מלאה לאחר מגפת הקורונה"
לכך הוסיף: "שנת 2023 הינה שנה מאתגרת מבחינת המשך לחצי עליית מחירים בכל התחומים, ופעולות מרסנות מנגד שמנסים לבצע הממשלה ובנק ישראל. הבנק שומר על איתנותו הפיננסית ועל כספי לקוחותיו למעלה מ-100 שנה, תוך הקפדה על ציות לכללים הרגולטוריים ושמירה ובקרה על פרטיות לקוחותיו".
לכך הוסיף סמנכ"ל הבנק בקר ואמר: "במשך שנים רבות גופים מממנים התייחסו לכל עסקת אשראי באופן פרטני. כובד המשקל בבחינת עסקת מימון היה על מהות האשראי אל מול הביטחונות ומבנה האשראי. בשנה האחרונה, כובד המשקל בבחינת מימון עסקת אשראי עבר להיות בעיקר סביב סיכוני המאקרו – אינפלציה, ריבית, עליית מחירי הסחורות, עליית השכר במשק ועוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה