השוק

ליאורה עופר רוכשת מניות אחיה ב"עופר השקעות" תחזיק את מלוא המניות

עופר השקעות היא זרוע הנדל"ן המניב של האחים סמי ויולי עופר; בחלוקת הנכסים בין המשפחה קיבלו ליאורה ודורון את השליטה בעסקי הנדל"ן המניב כוללים בעיקר את מליסרון הציבורית; כעת רוכשת ליאורה את חלקו ל אחיה והופכת לאשת הנדל"ן החזקה בישראל
ניצן כהן |  1
ליאורה עופר (צילום ורדי כהנא, pixabay)
אשת העסקים ליאורה עופר רוכשת את מלוא הבעלות ב"עופר השקעות". השליטה בעופר השקעות שהיא זרוע הנדל"ן המיב של האחים סמי ויולי עופר ז"ל התחלה בינה לבין אחיה דורון עופר. היום השלימה ליאורה עופר את רכישת מניות אחיה - דורון וכך היא הופכת לבעלת המניות היחידה ב"עופר השקעות" שמוכרת יותר כבעלת השליטה במליסרון הציבורית.
בשנים האחרונות, בין היתר בשל הוראות החוק לקידום התחרות וצמצום הריכוזיות, בוצעו שינויים במבנה האחזקות בקבוצת עופר השקעות במסגרתו נשארו האחים ליאורה עופר ודורון עופר, בעלי המניות בקבוצה, המחזיקה בין היתר בחברת הנדל"ן הציבורית מליסרון.
 
לאחר שנים רבות של שותפות ומתוך רצון להקל על מבנה האחזקות שישמש את הדורות הבאים, הגיעו ליאורה ודורון עופר להחלטה משותפת על הפרדה עסקית במסגרתה תרכוש ליאורה עופר את חלקו של אחיה דורון עופר.
מהלך זה של רכישת מלוא השליטה בעופר השקעות על ידי ליאורה משקף אמון מלא בקבוצה ובפוטנציאל הרב הטמון בה ובתחומים בהן היא עוסקת.
ליאורה עופר, יו"ר עופר השקעות: "חברת ההשקעות המשפחתית שיוסדה על ידי יולי אבי צמחה עם השנים לכיוונים רבים. ההחלטה שלנו תאפשר לכל אחד מאיתנו לפתח את עסקיו המשפחתיים עם ילדיו שלו. אני מודה לדורון אחי,  על הרוח הטובה בתהליך ההפרדה העסקי, ומאחלת לו ולאחייני שיראו ברכה ויצליחו. תודתי הרבה גם למנהלי החברה ועובדיה. אני מצפה ומאמינה שבשנים הבאות נמשיך להביא לשגשוגה ופיתוחה של עופר השקעות והחברות הבנות שלה."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפכה את חניית הקריון למכרה זהב מרגע שרכשה את הקריון (ל"ת)
    כסף כסף כסף 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור