השוק

מותג טיפוח השיער "אמיקה" חובר לראשונה למשרד פרסום וסושיאל

חברת טיפוח השיער הבין-לאומית "אמיקה" חוברת לראשונה בארץ למשרד פרסום וסושיאל, "פרסום 42", אשר מייצגת חברות ענק בתחומים אחרים, דוגמת טבע ושטראוס
מערכת ice |  1
מוצרי אמיקה (צילום האינסטגרם של אמיקה)
חברת מוצרי הטיפוח לשיער המצליחה בארץ ובעולם "אמיקה" מודיעה היום על התרחבות שיווקית בארץ על ידי בחירתה לעבוד עם משרד הפרסום והסושיאל "פרסום 42". החברה מייצגת בין היתר גם חברות גדולות כמו שטראוס, טבע, יטבתה, ארקיע ונוספות. 
החברה כאמור היא חברה בין-לאומית המייצרת מוצרי טיפוח פופולריים לשיער, ביניהם מוצרי חשמל, מוצרי טיפוח, שטיפה ונוספים. בין היתר החברה מעניקה למוצריה אריזות צבעוניות וייחודיות שבולטות במיוחד על גביי המדף בכל בית ובית. בהתאם לכך המותג שואף להתוות חדשנות ויצירתיות, גם בתוך המסר הערכי שלה ולא רק כחלק מליין המוצרים שלה. 
חברת "פרסום 42" נמצאת בבעלות יראת ויונתן טוכפלד ואור אסולין. שרון מצליח, מנהלת שיווק אמיקה ישראל מסרה על שיתוף הפעולה: "אנו שמחים להתחיל לעבוד עם משרד הקריאייטיב 42, לניהול נכסי הסושיאל של החברה, לטובת שיפור התקשורת עם הלקוחה הישראלית והעלאת ערך המותג בנכסים הדיגיטליים".  
חברה אחרת שגם התחדשה לאחרונה במשרד פרסום חדש היא "ג'פניקה" של ברק אברמוב, שחתמה על חוזה עם "פורס מדיה" שתנהל את הדיגיטל והסושיאל עבורה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הספריי שאמור להגן על שיער מחום הורס את השיער ושורף אותו
    בתור אחת שהתנסתה 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנות תיזהרו מהספריי שאמור להגן על השיער מחום...בשילוב עם מחליק או פן הוא פשוט שורף את השיער...אתן תצטרכו לגזור את כל השיער אחרי חודש איתו...הוא מטגן את השיער
    סגור