השוק

שופרסל ממשיכה במלחמה: תפסיק למכור מוצרים של מחלבות גד

אחרי שתנובה וטרה הפסיקו לספק לשופרסל מוצרי חלב שלא בפיקוח, גם מחלבות גד הודיעו שלא יספקו לשופרסל סחורות אחרי שהחברה התנגדה לעליית המחירים
מערכת ice | 
מחלבות גד (צילום יח"צ)
שופרסל ממשיכה להילחם נגד עליית המחירים של חברות החלב והגבינות השונות, ואחרי שהפסיקה למכור את המוצרים של תנובה, שופרסל הודיעה למחלבות גד כי היא לא מתכוונת לעבור בשקט על עליית המחירים שלה, ולכן גד תפסיק לספק לשופרסל מוצרים.
חברת גד הודיעה היום (ראשון) כי חדלה לספק לשופרסל את מוצריה, לאחר שהרשת לא אישרה את בקשתה להעלאת מחירים שנעה בין 5% ל-9.5%. גד מצטרפת בכך לטרה שדרשה עלייה בגובה 4.7% וסורבה ולתנובה שחדלה לספק לשופרסל מוצרים לא מפוקחים, למעט קוטג', חלב סויה תכלת וחלב ללא לקטוז.
בכך, מוצרי הגבינות במחירים לא מפוקחים ממשיכים לחסור במדפי הרשת. שופרסל כבר סובלת ממחסור במוצרי חלב לא מפוקחים של טרה, אחרי שהרשת לא אישרה את ההתייקרות של טרה במוצרי השוק החופשי שלה. כמו כן, יש מחסור במוצרי המותג הפרטי של שופרסל בעקבות מצבה של מחלבת רמת הגולן שמייצרת את המוצרים עבור הרשת ונקלעה לקשיים.
מחברת גד נמסר: "מחלבות גד הודיעו בתחילת חודש אוקטובר על עדכון מחירון המוצרים - בעלייה ממוצעת של 6.9% בלבד. עדכון המחירון מתבצע לאור עליות המחיר הדרסטיות בארץ ובעולם, ובמרכזן ההתייקרויות החדות במחיר החלב הגולמי, שעלה רק בשנתיים האחרונות ב-24%. עדכון המחירון החדש נעשה בצורה שקולה ואחראית ככל הניתן, עם עלייה מינימלית ככל האפשר במוצרים הנמכרים ביותר, ביניהם הגבינות (כמו גבינה צפתית או ריקוטה, שעלו בשיעור של כ-4.5% בלבד) ולאחר שמחלבות גד אינן יכולות לספוג עוד את עליות המחירים במשק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה