השוק

ארגון "פתחון לב" מציג: כך תעזרו לשבור את מעגל העוני

שיתוף פעולה יוצא דופן וראשוני בין ארגון "פתחון לב" הפועל לשבירת מעגל העוני הבין-דורי, לבין חברת הסחר המקוון  eBay, יאפשר למי שירצה בחודש נובמבר, שידוע גם כחודש ה"קניות", להכפיל את תרומתו לטובת מבקשי הסיוע של הארגון
מערכת ice |  1
יוקר המחיה בישראל (צילום shutterstock)
שיתוף פעולה יוצא דופן וראשוני בין ארגון "פתחון לב" הפועל לשבירת מעגל העוני הבין-דורי, לבין חברת הסחר המקוון  eBay, יאפשר למי שירצה בחודש נובמבר, שידוע גם כחודש ה"קניות", להכפיל את תרומתו לטובת מבקשי הסיוע של הארגון.
בימים האחרונים יצאו ב"פתחון לב" ו-eBay בקמפיין ברשתות החברתיות, הקורא לציבור הרחב בו בזמן שהוא מתכונן למבצעי המכירות ברשת, לזכור שבמדינת ישראל ישנם כ-1.8 מיליון אנשים הנמצאים מתחת לקו העוני, המתקשים לרכוש מזון וציוד בסיסי. על כן, כל תרומה שתתקבל במהלך החודש, eBay  תכפיל את שוויה.
 "יום הרווקים הסיני", "סייבר מאנדיי" וכמובן, "בלאק פריידי", חודש נובמבר הפך להיות מועד בו מרבית החברות המסחריות מקיימות מבצעי מכירות חסרי תקדים. על פי נתוני חברת סליקת האשראי שב"א, ב"בלאק פריידי" בשנת 2021, הישראלים שברו שיא והוציאו 1.125 מיליארד ₪ בכרטיסי אשראי. בזמן שהשיאים נשברים בצד אחד, הנתונים מהצד השני מראים תמונה שונה – לפי דוח הביטוח הלאומי שפורסם בדצמבר 2021, בישראל ישנם כ-1.9 מיליון אנשים הנמצאים מתחת לקו הקוני.
אלי כהן, מנכ"ל ארגון "פתחון לב": "קיימת לצערנו ניגודיות מוחלטת של המציאות בין מבצעי הקניות בחודש נובמבר לבין השיאים השליליים שנשברים כשמגיעים לבחון את מצב העוני בישראל. לכן, יזמנו יחד עם שותפינו לפרויקט - eBay קריאה נרחבת לציבור לזכור שבזמן שהוא מתכנן את רכישותיו וממתין לתחילתם של מבצעי הקניות, ישנם אנשים רבים, רבים מדיי שידם אינה משגת לא על מוצר כזה או אחד שנמצע בהנחה כלשהי, אלא על הצרכים הבסיסיים לקיום חיים תקניים. אנו מודים לשותפינו מ- eBay  שיצאו איתנו במהלך ערכי וראשוני ובחרו לתרום לטובת אוכלוסיות מוחלשות בצורה נדיבה מאד ומוערכת. "
אמיר די-נור, מנכ"ל מרכז המחקר והפיתוח של eBay בישראל: "כחברה שחרטה על דגלה ערכים של נתינה לקהילה וסיוע לאוכלוסיות שונות לאורך כל השנה, אנו שמחים וגאים לקחת חלק ביוזמה המבורכת הזו של ארגון "פיתחון לב" בסיוע למשפחות מועטות יכולות. כאחד מהמרקטפלייסים הוותיקים והמוכרים ביותר בעולם, אנו אמנם נהנים מחודש נובמבר ברמה העסקית, אך חשוב לנו תמיד לבחון גם איך אנחנו יכולים להחזיר חזרה, ולכן, אני קורא למאות אלפי הישראלים שצפויים לבצע קניות אונליין במהלך החודש הקרוב,  לפתוח את הלב ולתרום גם לאלו שידם אינה משגת.
ארגון "פתחון-לב" הינו ארגון א-פוליטי, ללא כוונות רווח, שנוסד ב- 1998 ופועל לשבירת מעגל העוני הבין-דורי בישראל. הארגון מסייע למעל 160,000 נפשות מדי שנה ללא הבדל מין, דת, גזע, מוצא או לאום, רובם מהשכבות המוחלשות, תוך שימוש במאות מתנדבים קבועים ובעשרות אלפי מתנדבים זמניים בפריסה ארצית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שלום אני איציק
    איציק 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלוםםםםםםםםםםם אניייייייייייייייייייייייייייייייי איציקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
    סגור