השוק

נינטנדו מבצעת צעד דרמטי במטרה למשוך משקיעים

חברת קונסולות המשחקים, החליטה לפצל כל מניה שלה ל-10, מה שהוזיל את עלות הרכישה למשקיעים חדשים, אך גם פגע בשווי
מערכת ice | 
נינטנדו (צילום יחסי ציבור)
נינטנדו ביצעה ביום חמישי פיצול של המניות שלה, במטרה להפחית את המחיר של מניה בודדת אחת, על מנת למשוך משקיעים חדשים לענקית המשחקים היפנית בת יותר ממאה השנים. מחירי מניית נינטנדו שיקפו את הפיצול באתר הבורסה היפנית. מניית נינטנדו נסגרה ב-6,043 ין יפני (41.76 דולר) ביום חמישי, לאחר שנסגרה ב-59,700 ביום רביעי. מניית נינטנדו ירדו ביותר מ-1% ביום שישי אחר הצהריים באסיה. כל מניה של מניית נינטנדו נפוצה פוצלה ל-10 מניות, ומכאן הירידה במחיר למניה.
המהלך נועד לפנות למאגר רחב יותר של משקיעים. ביפן, בדרך כלל משקיעים חייבים לקנות בלוק של 100 מניות בחברה אחת. במחיר המניה הישן של נינטנדו, זה יעלה מינימום של 5.97 מיליון ין יפני, או קצת יותר מ-41,200 דולר. עם הפיצול, 100 מניות יעלו 604,300 ין יפני או קצת יותר מ-4,170 דולר במחיר הסגירה של יום חמישי, מה שעשוי להפוך את ההשקעה בנינטנדו למשתלמת יותר עבור אנשים פרטיים.
מספר חברות טכנולוגיה גדולות, כולל אפל ואמזון, הכריזו על פיצול מניות במהלך השנים האחרונות. בעוד שפיצולי מניות אינם משנים את החברה באופן מהותי בשום צורה, הם כן הופכים את רכישת המניות בחברה לזולה יותר. הפיצול מגיע בזמן מבחן של נינטנדו, חברה בת 133 שנים, על רקע אתגרים רחבים יותר בתעשיית משחקי הווידאו. ברבעון השני של השנה, הרווח התפעולי של נינטנדו ירד ב-15%, בעוד שגם מכירות קונסולת המשחקים סוויץ' ,ספינת הדגל שלה, ירדו. ענקית המשחקים היפנית מתמודדת עם אתגרי שרשרת האספקה ​​אשר פוגעים ביכולתה לעמוד בביקוש לסוויץ'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה