השוק

טופ גאם חתמה הסכם בהיקף של 27 מיליון דולר

ההסכם עליו חתמה החברה עם לקוח קיים שההסכם איתו הגיע לסיומו; ההסכם נוגע לאספקת מוצרים לשנים 2023 ו-2024 כשטופ גאם התחייבה שלא למכור באופן ישיר מוצרים ללקוחות של המזמין בארה"ב
ניצן כהן | 
עמיחי בר ניר (צילום טופ גם)
טופ גאם חתמה על הסכם עם לקוח אמריקאי לאספקת מוצרים בהיקף כספי של 27 מיליון דולר. ההסכם הוא עם לקוח קיים שההסכם הקודם איתו מגיע לסיומו. במסגרת ההסכם תספק טופ גאם מוצרים בהיקף של 12.5 מיליון דולר לפחות ב-2023 ועוד 15 מיליון דולר לפחות ב-2024.
ללקוח יש פיתוחים שלו לפורמות שהוא פיתח ומוגנות בקניין רוחני. טופ גאם תייצר עבור הלקוח למותג הפרטי שלו תוך שימוש בפורמולות שהוא פיתח ולא תבצע שימוש אחר בהם, כלומר לא תייצר אותם עבור לקוחות אחרים וזה ברור מאליו.
טופ גאם מייצרת תוספי תזונה שמוגשים ללקוח באמצעות סוכריות גומי. הייצור של החברה מאפשר לתת את תוספי התזונה בדרך ידידותית לילדים אבל לא רק. עמיחי בר-ניר, מנכ"ל טופ גאם: "טופ גאם מחדשת הסכם אספקה עם לקוח מהותי, ואנו מודים על הבעת האמון במהלך חשוב זה. אין ספק שהסכם זה, והסכמים נוספים עם חברות מהמובילות בעולם, מהווים תשתית משמעותית להגדלת היקפי הייצור והמכירות של החברה.

"בנוסף, הסכמים אלו יתמכו בצמיחה המהירה של החברה בשנים הקרובות, אשר בגינה אנחנו נמצאים בתהליכים מתקדמים של בניית מפעל חדש בשדרות, ברמת רגולציה מחמירה שמתאימה גם למוצרי פארמה, ושאמור לשלש את יכולות הייצור הקיימות. כיום החברה מצויה בתהליכים נוספים מול חברות שונות בתחום תוספי המזון ופארמה, ביניהן חברות Tier 1, ואנו מעריכים כי חלק מתהליכים אלו יבשילו לכדי הסכמי אספקה".
בחודש אוגוסט האחרון דיווחה טופ גאם את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני ולמחצית הראשונה של 2022.החברה רשמה עלייה של כ-112% ברווח הנקי במחצית שהסתכם בכ-2.6 מיליון דולר, בהשוואה לכ-1.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי ברבעון השני עלה בכ-138% לכ-1.4 מיליון דולר, בהשוואה לכ-597 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה