השוק
בצל הסערה: איתי לוי קטף קמפיין בעלות של מיליונים
על רקע המופע שהתפוצץ בעקבות כאוס מוחלט ביציעים, בלי קופר הודיעו כי הזמר, איתי לוי, ימשיך לשמש כפרזנטור של החברה זו השנה השישית ברציפות. עלות הקמפיין: כ-3 מיליון שקלים
איתי לוי הופיע אמש (שני) בקיסריה לעיניי אלפי צופים שברובם בסך הכל הגיעו כדי ליהנות מהמופע של הזמר האהוב עליהם, אך בן רגע המופע של הזמר הפך לסיוט של ממש. צופים החלו להתפרע בקהל, מכות של ממש עם כיסאות באוויר בשורות הראשונות, כאשר בתוך כל הבלגן הזה המאבטחים בהופעה, שלא הצליחו להשתלט על הפורעים, החלו לרסס גז פלפל והמופע הופסק.
בנוסף לכך, שלושה מעריצים פרצו לבמה בזמן שהזמר הופיע והחלו לחבקו ולנשקו, כאשר המאבטחים הגיעו לפנות אותם מהבמה. כל זה קרה בזמן שלוי בסך הכל מנסה להעביר את ההופעה לה חיכה הרבה זמן. הרגע הזה היה ה"גונג" הסופי לכך שההופעה הופסקה לפני שהגיעה לסיומה.
עוד ב-
בתוך כל הבלגן, מותג האופנה לי קופר, בחר זה השנה השישית ברציפות בלוי כפרזנטור הרשמי שלו בישראל. במסגרת זו יככב לוי בקמפיין סתיו חורף 22-23 ויקדם קולקציית קפסולה שעוצבה על ידי מעצבי הבית של לי קופר בשיתוף פעולה הדוק עם הזמר.
הקמפיין החדש בכיכובו של לוי יעלה לאוויר לקראת החגים ולרגל השקת הקולקציה החדשה. תקציב הקמפיין נאמד בכ-3 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה ויכלול פעילות רחבה של איתי לוי בנכסים הדיגיטליים שברשותו בנוסף לשלטי חוצות, טלוויזיה, פרסום בדיגיטל, שלטים בנקודות המכירה ופעילות רחבה ברשתות החברתיות.
הקמפיין החדש בכיכובו של לוי יעלה לאוויר לקראת החגים ולרגל השקת הקולקציה החדשה. תקציב הקמפיין נאמד בכ-3 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה ויכלול פעילות רחבה של איתי לוי בנכסים הדיגיטליים שברשותו בנוסף לשלטי חוצות, טלוויזיה, פרסום בדיגיטל, שלטים בנקודות המכירה ופעילות רחבה ברשתות החברתיות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה