השוק

גוגל מאיימת בגל פיטורים נרחב - העובדים חוששים

המנהלים הבכירים בגוגל מזהירים את העובדים שלהם מגל פיטורים נרחב בחברה אם הם לא ישפרו את הפרודוקטיביות שלהם. עובדים במחלקת המכירות של גוגל סיפרו כי המנהלים שלהם אמרו להם תתקיים "בדיקה כוללת של פרודוקטיביות המכירות והפרודוקטיביות באופן כללי"
מערכת ice | 
גוגל (צילום unsplash)
המנהלים הבכירים בגוגל מזהירים את העובדים שלהם מגל פיטורים נרחב בחברה אם הם לא ישפרו את הפרודוקטיביות שלהם. עובדים במחלקת המכירות של גוגל סיפרו כי המנהלים שלהם אמרו להם תתקיים "בדיקה כוללת של פרודוקטיביות המכירות והפרודוקטיביות באופן כללי".
עובדים בחברה סיפרו ל"ניו יורק פוסט כי הם חוששים מגל פיטורים נרחב לאחר שהחברה גם הקפיאה את הגיוסים החדשים אליה. מנכ"ל גוגל, סונדאר פיצ'אי, אמר לעובדיו בפגישה לפני כשבועיים כי שהם צריכים לשפר את המיקוד והפרודוקטיביות שלהם.
פיצ'אי אמר שהוא רוצה לבקש רעיונות מעובדיו כיצד להשיג "תוצאות טובות יותר בזמן מהיר יותר. יש חששות אמיתיים שהפרודוקטיביות שלנו בכללותה אינה במקום בו היא צריכה להיות עבור מספר העובדים שיש לנו".
 
גוגל היא לא חברת הטכנולוגיה היחידה שהודיעה על כל עובדיה. מארק צוקרברג, המנכ"ל והמייסד של חברת האם של פייסבוק Meta, האשים את "אחת התקופות הקשות ביותר שראינו בהיסטוריה האחרונה" בשורה של צעדים לצמצום עלויות, כולל הקפאת עובדים. צוקרברג גם הבהיר שהחברה תיפרד מעובדים שלא עומדים ברמת הביצועים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה