השוק

מערך יחסי ציבור חדש לחברת ההשוואות העולמית נטורל אינטליג'נס

קבוצת דבי של משה דבי נבחרה לנהל את הפעילות התקשורתית ומערך יחסי הציבור של החברה הבינלאומית המצליחה נטורל אינטליג'נס. תנוהל תחת ראש תחום תקשורת ומיתוג מעסיק, אביב ויצמן 
מערכת ice | 
משה דבי (צילום אסנת רום)
חברת ההשוואות העולמית נטורל אינטליג'נס (Natural Intelligence) בחרה בקבוצת דבי בתור המנהלת החדשה של הפעילות התקשורתית ומערך יחסי הציבור שלה. 
חברת נטורל אינטליג'נס היא שחקנית מפתח בתחום ההשוואות המקוונות העולמי, וזאת מבלי שגייסה מעולם מימון חיצוני. מותגיה מושכים עשרות מיליוני מבקרים מדי חודש, ולחברה מאות לקוחות ושותפים עסקיים, מהמותגים המובילים בעולם. כיום, מעסיקה החברה למעלה מ-400 עובדים ממטה החברה ומרכז המו"פ שבבניין ToHa במרכז תל אביב, כמו גם משרדים נוספים בארצות הברית, בריטניה ואוסטרליה. ובראשם מייסד ומנכ"ל החברה, ניר גרינברג.
נטורל אינטליג'נס, שהוקמה ב-2009, היא מובילה עולמית בפיתוח פלטפורמות טכנולוגיות המפשטות תהליכי קבלת החלטות צרכניות. מותגיה המובילים, Top10.com ו-BestMoney.com, מבוססים על הטכנולוגיה המתקדמת שפיתחה, xMatch, הרותמת מידע עצום ואינטראקציות גולשים אמיתיות בזמן אמת, על מנת לסייע לעשרות מיליוני גולשים ברחבי העולם להתמודד עם עומס המידע ברשת ולקבל החלטות קנייה מושכלות בזמן קצר.
משה דבי, מייסד ויו"ר הקבוצה: "אנחנו גאים על הבחירה בקבוצת דבי לניהול תקציב יחסי הציבור של נטורל אינטליג'נס ומודים על הבעת האמון בנו. הטכנולוגיה של החברה מסייעת לפשט את תהליך קבלת ההחלטות באמצעות דירוג של המותגים והשירותים המובילים בתחומם בעשרות קטגוריות. עם המשך צמיחתה של נטורל אינטליג'נס , אני שמח על הבחירה בנו ובטוח שיחד נגיע להישגים".
יחסי הציבור והתקשורת של נטורל אינטליג'נס ינוהלו ישירות תחת ראש תחום תקשורת ומיתוג מעסיק, אביב ויצמן. התקציב ינוהל תחת מנהלת מחלקת ההייטק, ענת דוסקלוביץ', המובילה את מערך יחסי הציבור והתקשורת של רשות החדשנות ואת יחסי הציבור ומיתוג המעסיק בחברות הטכנולוגיה בקבוצת דבי, ביניהן אנבידיה ישראל, AT&T ישראל, HP אינדיגו, ו- Pyramid Analytics.  
קבוצת דבי היא מהמובילות בישראל בתחום יחסי הציבור, אסטרטגיה תקשורתית ודיגיטלית. החברה הוקמה לפני כ-15 שנים על ידי משה דבי והתרחבה בשנת 2012 עם הצטרפותו של הפרסומאי רון שלי והקמת חברת האסטרטגיה הדיגיטלית דבי&רון. הקבוצה היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת השיווק התקשורתי הגלובלית אדלמן (Edelman).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה