השוק

הראל ויזל לא נשאר בישראל: זו הרשת שישלח לחו"ל

הבעלים של פוקס וריטיילורס הודיע על התקשרות בהסכם זיכיון להקמת רשת חנויות של המותג MANGO בקנדה והארכת הסכם הזיכיון הבלעדי לרשת החנויות MANGO בישראל ל-10 שנים נוספות
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי)
בהמשך לדיווחים המיידיים של פוקס של הראל ויזל, החברה הודיעה כי אתמול (שלישי) התקשרה חברה קנדית בבעלות מלאה של החברה עם חברת L.S, Fa Punto הספרדית בהסכם זיכיון להקמת רשת חנויות של המותג MANGO בקנדה, וכן התקשרה החברה עם PUNTO בהארכת הסכם הזיכיון הבלעדי לרשת החנויות MANGO בישראל ל-10 שנים נוספות.
במסגרת ההסכם, הוענקה לחברה הבת בלעדיות לפתיחת רשת חנויות MANGO בטורונטו, וכן בכל עיר נוספת בקנדה, בכפוף לפתיחה של לפחות חנות אחת באותה עיר בתוך 4 שנים ממועד חתימת ההסכם. בשלב ראשוני, במהלך השנים 2023-2022 ,מתוכננות להיפתח 6 חנויות MANGO במיקומים מובילים בעיר טורונטו, קנדה, כאשר החנות הראשונה צפויה להיפתח במהלך הרבעון האחרון לשנת 2022.

תקופת ההסכם הינה לעשר שנים החל ממועד פתיחת החנות הראשונה, אשר תוארך לתקופה של 10 שנים נוספות אלא אם החברה הבת תוותר על הארכה, בכפוף לפתיחה של לפחות 20 חנויות MANGO בקנדה במהלך 10 השנים הראשונות והעדר הפרה מהותית של ההסכם שלא תוקנה.
כמו כן, נקבע בהסכם כי החברה הבת תרכוש את כל המוצרים מ-PUNTO ותהיה זכאית לשיעור הנחה קבוע ברכישת המוצרים כאמור, וכן התחייבה החברה הבת לסכום מינימלי שנתי של רכישת מוצרים מ-PUNTO שאינו מהותי, ואף לתשלום מוגבל בגין פתיחת חנויות כפי שסוכם בין הצדדים ובסכומים לא מהותיים. ההסכם אינו כולל תשלום תמלוגים. הארכת הסכם הזיכיון בישראל
בנוסף, החברה התקשרה עם PUNTO בנספח להסכם הזיכיון בישראל בדבר הארכת תקופת ההסכם ל-10 שנים, במקרה של אי עמידה ביעד המינימלי כאמור בעיר מסוימת, החברה הבת לא תהיה זכאית לבלעדיות באותה עיר, ו-PUNTO תהיה רשאית לפתוח אף היא חנויות. כמו כן, סוכם בין הצדדים, כי ביחס לחנויות MANGO הממוקמות בתוך בתי כולבו, כי PUNTO לא תהיה רשאית לפתוח חנויות נוספות בבתי כולבו שהינן בעלות חזית לקניון.
נכון למועד הדוח, רשת חנויות "MANGO "בישראל מונה 47 סניפים. לפרטים בדבר פעילות החברה תחת המותג "MANGO "בישראל. החברה תממן את ההשקעה הכרוכה בקיום התחייבויותיה על פי הסכם הזיכיון לקנדה ממקורותיה של החברה. לפי אומדן החברה, היקף ההשקעות וההשקעות בהון החוזר, בגין פתיחת 6 החנויות בשלב הראשון כאמור לעיל מוערך בכ-7 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה