השוק

נספרסו ישראל: סמנכ"ל החטיבה המסחרית מסיים את תפקידו

תומר הורוביץ, סמנכ"ל החטיבה המסחרית של נספרסו ישראל, המכהן ב-8 השנים האחרונות כחבר הנהלת החברה, מסיים את תפקידו: "אני גאה על העשייה הרבה"
מערכת ice |  1
תומר הורוביץ (צילום יחצ שלומי יוסף חדש)
תומר הורוביץ, חבר הנהלת נספרסו בשמונה השנים האחרונות וסמנכ"ל החטיבה המסחרית בחברה, הודיע על סיום תפקידו. "אחרי 8 שנים מדהימות במשפחת נספרסו אני ממשיך לצעד הבא בחיי. תודה לנספרסו על בית ספר למקצועיות, איכות, אחריות וניהול. אני גאה על העשייה הרבה והתוצאות המבורכות אליהן הגענו בשמונה השנים האחרונות", מסר הורוביץ.
בין השנים 2014-2018 כיהן הורוביץ כסמנכ"ל החטיבה העסקית, שאותה ייסד תחת המותג NESPRESSO PROFESSIONAL. בתפקידו זה היה אחראי על פעילות נספרסו בקרב חברות גדולות, רשתות בתי המלון ומסעדות שף, לצד פיתוח ערוץ העסקים הקטנים. 
בשנת 2018 מונה לעמוד בראש החטיבה המסחרית כאשר תחת אחריותו ניהול כלל ערוצי ה-B2C והמכירות בחברה, הובלת חוויית מסע הלקוח והפיתוח העסקי. במשך כהונתו הוביל הורוביץ לפתיחת בוטיקים חדשים ברחבי הארץ, כולל בוטיק הדיוטי-פרי עם חוויית הלקוח הדיגיטלית הראשונה מסוגה בעולם ובוטיק נצרת במגזר הערבי. הורוביץ היה אחראי על אסטרטגיית האי-קומרס של נספרסו בישראל לצד יצירה והובלה של חדשנות באמצעות שיתופי פעולה עם חברות סטראטאפ בישראל.
סוניה נסטסה, מנכ"לית נספרסו ישראל: "לאחר שנים רבות של עשייה מוצלחת בנספרסו, תומר ביקש לסיים את תפקידו ולהמשיך לאתגר הבא. תומר היה גורם משמעותי בצמיחת החברה, הובלת חווית הלקוח, מכירות החברה והפיתוח העסקי. אני מודה לתומר על שנים של דרך משותפת ועל תרומה משמעותית לנספרסו ישראל ומאחלת לו בהצלחה בהמשך הדרך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לדעתי, הקפסולות התחליפיות המוזלות הרגו אותם
    דרור 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שנים ששילמתי מחיר מנופח ללא כל הצדקה. כולה קפה.
    סגור