השוק

פריוריטי רוכשת חברה רביעית תוך שנתיים ב-50 מיליון שקל

פריוריטי שבבעלות קרן פורטיסימו השלימה רכישה של סופטסולושנס ותציע את הפתרון שלה במוצר של פריוריטי; הערכות: הרכישה בהיקף כספי כולל של 50 מיליון שקל
ניצן כהן |  1
שגיב גרינשפן (צילום אלן צפלסקי)
פריוריטי שבשליטת קרן ההון סיכון פורטיסימו ממשיכה במסע הרכש. החברה השלימה את רכישת סופטסולושנס בעסקה שמוערכת בשוק בהיקף כספי כולל של 50 מיליון שקל. בכך למעשה משלימה פריוריטי רכישה רביעית בשנתיים האחרונות ובהיקף כולל של 300 מיליון שקל.
מוצר הליבה של פריוריטי הוא מערכת ERP שכוללת ניהול מלאים, כספים, לקוחות וכן הלאה. המערכת הנרכשת היא למעשה מערכת שהופכת את ה-ERP המסורתי של פריוריטי לממשק אינטרנטי ידידותי יותר למשתמשים. כך למשל יוכל הארגון לפתוח באינטרנט פורטל לספקים שיתחבר באופן אוטומטי למערכת הארגונית ויזין אליה נתונים שיקלו על ניהול מלאי וכן הלאה.

הממשק האטרקטיבי יותר של סופטסולושנס שעליו למעשה "שמה עין" פריוריטי הוא ממשק שמאפשר מסחר אלקטרוני כשל המערכת הארגונית תומכת במכירה עצמה. כך למשל יוכל הארגון להתממשק לחנויות באמזון או EBAY ולנהל את המכירה ישירות בתוך המערכת הארגונית וכך למשל בכל מכירה יתעדכן המלאי שנותר למוכרת ויעדכן בהתאם את מערך הכספים וכן הלאה.
פריוריטי נמכרה לפורטיסימו בשנת 2013 במסגרת מכרז לאחר שבעלי החברה הקודמים הסתבכו בשורה של עבירות מס שחייבו להוציא את החברה למכרז. פורטיסימו רכשה את החברה בכ-190 מיליון שקל, הצליחה לייצב אותה ולהפוך אותה לחברה הגדולה בישראל בתחום ה-ERP.
לימים פורטיסימו הצליחה למשוך דיווידנדים מהחברה בהיקף של כמעט 100 מיליון שקל ואז בשנת 2020 מכרה מחצית מהחברה ל-TA לפי שווי של 250 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ציונות
    רמי 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כיף לראות חברות ישראליות צומחות
    סגור