השוק

נכסים ובניין סוגרת את מימון רכישת המניות של פרנקל

נכסים ובניין תקבל הלוואה מגוף מוסדי בריבית שקלית של כ-3% לשנה; ההלוואה נלקחת למשך 18 חודשים והיא תשמש למימון רכישת חלקו של אהרון פרנקל בגב-ים בעסקה בהיקף כולל של 3.1 מיליארד שקל
ניצן כהן | 
צחי נחמיאס (צילום מירי נחמיאס)
נכסים ובניין לקחה הלוואה של 450 מיליון שקל מגוף מוסדי בריבית שנתית של 3% ולמשך 18 חודשים. הכספים שיתקבלו מההלוואה ישמשו לרכישת חלקו של איש העסקים אהרון פרנקל בגב-ים.
נכון להיום מחזיק איש העסקים אהרון פרנקל בכ-37% ממניות גב-ים ששווי השוק שלהם עומד על כ-3 מיליארד שקל. העסקה לרכישת חלקו של אהרון פרנקל הגיע לאחר מאבק שליטה בגב-ים שהתנהל בין פרנקל לצחי נחמיאס שרכש את השליטה בדסק"ש מתוך כוונה להאיץ את קצב הצמיחה של חברת הנדל"ן הדומיננטית גב-ים.
 
אהרון פרנקל רכש את המניות של גב-ים בשורה של עסקאות בבורסה ומחוץ לה החל מהמחצית השניה של שנת 2020. הרכישות של פרנקל וההסכם אליו הגיע עם נכסים ובניין יצרו את אחת העסקאות הרווחיות ביותר בשוק ההון והיא הניבה לפרנקל תשואה חלומית של 100% תוך שנה וחצי.
גב-ים היא זרוע השקעות הנדל"ן המניב של דסק"ש והיא אוחזת בשורה של נכסים אטרקטיביים שיש להם פוטנציאל השבחה משמעותי, מה שהביא את צחי נחמיאס שהוא איש נדל"ן ביסודו לסמן את נכסים ובניין (ודרכה את גב-ים) כאחד הגורמים המשמעותיים שהביאו אותו לרכוש את קבוצת אי.די.בי לאחר הקריסה והמעבר שלה לבעלות של הנושים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה