השוק

40 אלף בדיקות קורונה ביום: החברה שצומחת בגל החמישי

חברת אילקס מדיקל, המספקת בדיקות קורונה, קיבלה ממשרד הבריאות הזמנה בסכום של כ-60 מיליון שקל. בתקופת הגל הרביעי של התחלואה, החברה קיבלה מהמשרד הזמנות בסך של רבע מיליארד שקל
איתמר כהן | 
תמר גלילי, מנכ"לית אילקס מדיקל (צילום אנטולי קריניצקי)
חברת אילקס מדיקל, העוסקת בתחום המכשור והציוד הרפואי, הודיעה היום (שלישי) כי קיבלה הזמנה נוספת ממשרד הבריאות לבדיקות קורונה בסך של כ-60 מיליון שקל. ההזמנה הנוכחית מעלה את צבר ההזמנות של החברה לכ-310 מיליון שקל.
החברה, המנוהלת על ידי תמר גלילי, זכתה באוקטובר במקום הראשון במסגרת פנייה פרטנית שפירסם משרד הבריאות לרכישת שירותי מעבדה לבדיקות RT-PCR לזיהוי קורונה. יכולות המעבדה של החברה מסתכמות כיום בכ-40 אלף בדיקות פרטניות ביממה.
אילקס מדיקל, המספקת בדיקות לאבחון קורונה בישראל ובדרום אפריקה וכן מספקת ריאגנטים לבדיקות דם סרולוגיות עבור משרד הביטחון, קיבלה בתקופת גל התחלואה הרביעי של הקורונה הזמנות ממשרד הבריאות בהיקף של כ-252 מיליון שקל.
  
החברה, שבשליטת משה בן שאול (57.9%), פועלת בשלושה תחומים: דיאגנוסטיקה, ציוד רפואי ומכשירי הנשמה. אילקס מדיקל נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-1.8 מיליארד שקל, ונכללת במדד ת"א 125. מניית החברה זינקה בשנה האחרונה ב-39%.
הכנסותיה של אילקס מדיקל הסתכמו בתשעת החודשים הראשונים של 2021 בכ-805 מיליון שקל - עלייה של 19% לעומת התקופה המקבילה ב-2020. הרווח הגולמי של החברה הסתכם בתקופה זו בכ-295 מיליון שקל - גידול 40% לעומת תשעת החודשים הראשונים של 2020.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה