השוק

פריון נטוורק השלימה הנפקת מניות בארה"ב, זה הסכום שגייסה

חברת הפרסום הדיגיטלי הישראלית, הנסחרת בבורסות תל אביב ונאסד"ק, התכוונה לגייס במקור כ-100 מיליון דולר. החברה צופה כי הכנסותיה ב-2022 יסתכמו בכ-600 מיליון דולר
איתמר כהן | 
צילום ויקימדיה
חברת הפרסום הדיגיטלי הישראלית פריון נטוורק השלימה אתמול (שני) הנפקה של כ-8.3 מיליון מניות של החברה בבורסת נאסד"ק תמורת כ-180 מיליון דולר. פריון מתכוונת להשתמש בתמורה מההנפקה למימון המשך הצמיחה של החברה, ובראשה רכישת חברת וידאזו הישראלית בכ-93.5 מיליון דולר.
פריון נטוורק, שהוקמה ב-1999 על ידי בני הדודים ירון אדלר ועופר אדלר, נסחרת גם בבורסה בתל אביב. החברה התכוונה לגייס בהנפקה כ-100 מיליון דולר, בהמשך הגדילה את הסכום ל-156.5 מיליון דולר, ולבסוף גייסה כ-25 מיליון דולר יותר - מאחר שהחתמים מימשו אופציה לרכישת מניות נוספות.
על פי התחזית שפירסמה פריון נטוורק, המנוהלת על ידי דורון גרסטל, החברה מעריכה כי תסיים את השנה הנוכחית עם הכנסות של כ-465 מיליון דולר - עלייה של 42% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, וכי הרווח התזרימי התפעולי של החברה (EBITDA) יסתכם בכ-65 מיליון דולר.
מניית פריון נטוורק רשמה בחמש השנים האחרונות עלייה של כ-382%, כאשר בשנה האחרונה טיפסה מנייתה בכ-81%. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-2.3 מיליארד שקל. החברה צופה כי הכנסות החברה ב-2022 יסתכמו בכ-600 מיליון דולר, וה-EBITDA יסתכם בכ-82 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה