השוק

צביקה ויליגר ירד במכירות, וילי פוד ברבעון יציב

חברת המזון 'וילי פוד' פירסמה את הדו"ח הרבעוני עם ירידה מינורית במכירות וקיטון ברווחים בשיעורים לא דרמטיים. ויליגר מסביר כי הסביה לכך היא עליית מחירי ההובלה הימית: "בחרנו שלא לגלגל את העלות על הצרכן, לספוג אותה ברווח התפעולי שלנו"
מערכת ice | 
צביקה ויליגר (צילום אלעד גוטמן)
חברת המזון "וילי פוד" פירסמה הערב (שלישי) את הדו"ח שלה לרבעון השלישי. בסך הכל החברה שמרה על יציבות ברבעון החולף ודיווחה על ירידה מינורית במכירות וקיטון ברווחים בשיעורים לא דרמטיים.
מכירות החברה ירדו ברבעון השלישי לשנת 2021 בשיעור של כ-2.3% ביחס לרבעון מקביל בשנת 2020 והסתכמו ב-106.3 מיליון שקל בהשוואה לכ-111.9 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד. הקיטון במכירות נובע בעיקר מקיטון במספר ימי העבודה בחודש ספטמבר כתוצאה מריכוז חגי תשרי וזאת ביחס לחודש המקביל אשתקד.
הרווח התפעולי רשם קיטון ברבעון השלישי 2021 והסתכם בכ-8.2 מיליון שקל (שיעור רווח תפעולי של כ-7.7%) בהשוואה לכ-14 מיליון שקל (שיעור רווח תפעולי של כ-12.5%) ברבעון מקביל אשתקד. הירידה ברווח התפעולי ובשיעורי הרווח התפעולי נגזרת בעיקרה מהירידה ברווח הגולמי.
צביקה ויליגר, יו"ר ויליפוד אמר: "בחודשים האחרונים עלו מחירי ההובלה הימית פי שלוש ועבור חברה העוסקת בייבוא מדובר בעניין דרמטי. למרות זאת בחרנו שלא לגלגל את העלות על הצרכן, לספוג אותה ברווח התפעולי שלנו ולהמשיך להביא את המוצרים המובחרים ביותר מהעולם במחירים המשתלמים ביותר לצרכן".
ארז וינר, מנכ"ל וילי פוד הוסיף: "השקנו השנה מגוון מוצרים חדשים, במגוון קטגוריות ואנחנו בקצב התקדמות טוב ויציב. המחסור בימי עבודה לעומת הרבעון הקודם יחד עם ההחלטה לספוג את מחירי ההובלה הימית אמנם משליכה על הרווח, אך הצרכן יידע לגמול לנו על כך שאנחנו הולכים לקראתו לאורך כל הדרך"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה