השוק

יוצאי חברת מלאנוקס רשמו גיוס ענק עם proteanTecs

החברה הישראלית השלימה הארכה לסבב גיוס C בשווי 50 מיליון דולר, משחקנים אסטרטגים ומובילים גלובליים Advantest, פורש ו-MediaTek, גיוס הנוכחי הוא המשך של הגיוס שבוצע באוגוסט 2020 ומביא את החברה לשווי גיוסים כולל של 150 מיליון דולר
מערכת ice | 
הנהלת החברה proteanTecs (צילום יחצ פרוטינטקס)
חברת הסטארטאפ הישראלית proteanTecs,שפיתחה טכנולוגיה מבוססת דיפ-דאטה לניטור בריאות מערכות אלקטרוניות לכל אורך חייהן, מודיעה היום על השלמת גיוס של סבב C בשווי של 50 מיליון דולר. הגיוס הנוכחי הוא המשך של הגיוס שבוצע באוגוסט 2020 ומביא את החברה לשווי גיוסים כולל של 150 מיליון דולר.
את ההשלמה לסבב זה הובילה Koch Disruptive Technologies (KDT) והצטרפו אליה חברת פורש SE, קרן ההשקעות של חברת פולקסווגן, ומשקיעים אסטרטגיים MediaTek, Advantest וצ'מפיון מוטורס, חברת הבת של Allied Group.
סבב הגיוס הגיע בעקבות שנה משמעותית עבור חברת הסטארטאפ החיפאית proteanTecs. משנת 2020 הכפילה החברה את שוויה וחוותה גידול משמעותי במספר הלקוחות, ביניהם חברות מובילות בתעשיית השבבים, הרכב והענן. הגיוס הנוכחי ישמש להתרחבות החברה לשווקים גלובליים, האצת פיתוח המוצר ויצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים חדשים.   
proteanTecs שהוקמה ב-2017, ע"י שי כהן, שמכהן כמנכ"ל, אוולין לנדמן, שמכהנת כ- CTO, ורוני אשורי, שמכהן כ-COO, מפתחת טכנולוגיה של טלמטריה בשבבים (Universal Chip Telemetry™ (UCT)) עבור מערכות אלקטרוניות לאורך כל מחזור החיים שלהן, ומגבירה את ביצועיהן ואת מהימנותן בזמן היצור ובשימוש שוטף. בעזרת יישום יכולות AI על נתונים חדשים שנאספו על ידי חיישנים המוטמעים בשבב.
proteanTecs מספקת תובנות שלא ניתן היה להשיג עד כה, משפרת את איכות השבב והמערכות בה השבב מותקן ומתריעה על תקלות, וכך מאריכה את חיי המוצר. מטה החברה ממוקם בחיפה, ולחברה משרדים נוספים בקליפורניה, ניו ג'רזי, תל אביב ובטאיוואן. החברה מעסיקה 130 עובדים, מתוכם 90 בישראל, ובכוונתה להגיע למעל 200 עובדים בשנה הקרובה.
המשקיעים החדשים הם בין השמות הבולטים בתעשיית האלקטרוניקה העולמית. חברת פורש, מובילה בתחומה בקידום ואוטומציה של תעשיית הרכב, Advantest,חברת בדיקות השבבים הגדולה בעולם, ו- MediaTek, ענקית מערכות אלקטרוניות לשוק מוצרי הצריכה והמובייל. proteanTecs מסמנת יעד אסטרטגי נוסף עם השלמת הגיוס, ומקבלת ולידציה מכל קצוות התעשיה לפיתוח הייחודי שלה.
לדברי שי כהן, מנכ"ל ומייסד שותף, proteanTecs: "ההשקעה תחזק את היתרון הטכנולוגי של החברה במגוון רחב של שווקים, החל מתעשיית הרכבים ועד חוות שרתים ושירותי ענן. הגיוס מבסס את האסטרטגיה שלנו להביא לאינטגרציה של נקודות מבט שונות ומגוונות בתעשייה, על מנת לספק פתרונות ניטור עמוק בכל שלב. כל זאת על מנת לפתור אתגר רוחבי בשרשרת הערך. אנחנו מודים על המשקיעים הנוכחיים והחדשים, ועל תמיכתם בחזון המשותף להביא שפת-דאטה אחידה לכלל התעשייה".
לדברי אלי גרונר, מנכ"ל KDT: "חברת proteanTecs מציעה טכנולוגיה חדשנית לניטור מערכות אלקטרוניות ומספקת פתרון הוליסטי לאורך כל חיי המערכת במגוון תחומי שימוש. ההשקעה שלנו בחברה היא הבעת אמון בעובדי החברה ובמוצר שהם פיתחו, ובטוחים שהוא יחולל שינוי בתעשייה העולמית".
לוץ מאצ'ק, חבר בדירקטוריון ההנהלה האחראית על ניהול ההשקעות בחברת פורש SE: "בשל ההתקדמות הטכנולוגית המהירה והדרישה ההולכת וגוברת לדור חדש של שבבים, אנו רואים פוטנציאל עצום בטכנולוגיות של proteanTecs, שמאפשרת יכולות חיזוי, אמינות וביצועים מתקדמים. אנחנו רואים יתרונות רבים בשימוש בטכנולוגיה זו במגוון רחב של תעשיות, כולל בתעשיית הרכב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה