השוק

עידן עופר מטריף את הבורסה: שיא רווחים לחברה ישראלית

לאור הביקוש הבינלאומי לתעבורה ימית והעלייה במחירי ההובלה הימית במכולות, צים מתפוצצת ברווח של 888 מיליון דולר - פי 35 מהרווחים ברבעון המקביל בשנה שעברה. ההכנסות זינקו ב-200% לסכום של 2.38 מיליארד דולר
מערכת ice | 
אלי גליקמן עידן עופר (צילום סיון פרג')
תוצאות שיא בדו"חות הרבעון השני של 2021, כך עולה מהנתונים שהציגה חברת הספנות היום (רביעי) וזאת לאחר ששברה שיאים גם ברבעונים הקודמים השנה. חברת שירותי הספנות שהינה אחת מהמובילות בהובלה ימית במכולות הגדולות בעולם, שברה שיא מטורף לרווחים לחברה ציבורית ישראלית ברבעון השני של 2021.
על פי הדו"ח, צים שבבעלות קנון הולדגינס שבשליטת המיליארדר הישראלי עידן עופר, הציגה רווחים של 888 מיליון דולר, וזאת לעומת 25 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. כך גם ההכנסות עלו ב-200% לסכום של 2.38 מיליארד דולר, לעומת 795 מיליון ברבעון המקביל בשנה שעברה.
לאור ההצלחה, הכריזה גם החברה בניהולו של אלי גליקמן על דיבידנד מיוחד במזומן בסך של כ-238 מיליון דולר שישולם כבר בחודש הבא. על פי החברה, בכוונתה לחלק דיבידנד שנתי בסך של 30-50% מהרווח הנקי לשנת 2021 לבעלי המניות.
מנכ"ל ונשיא צים, אלי גליקמן, מסר לאחר הדו"ח כי "הביצועים יוצאי הדופן שלנו, ותוצאות השיא של כל הזמנים, שהביאו ליצירת ערך משמעותי לבעלי המניות, הם עדות לאסטרטגיות הפרואקטיביות שיישמנו על מנת למקסם את השוק האטרקטיבי ואת הגישה המבדלת שלנו".
עוד הוסיף: "אנו ממשיכים להפגין ביצועים ברמה הגבוהה ביותר, שהביאו לרבעון שיא נוסף, כולל רווח נקי, EBITDA ותזרים מזומנים מפעילות שוטפת, כמו גם העלאה משמעותית של התחזית שלנו לשנת 2021. כדי להעצים את ההצלחה שלנו מינפנו את היוזמות הדיגיטליות ואת אסטרטגיית ה-global-niche שלנו, על מנת להשיק קווים חדשים שישרתו נתיבי סחר רווחיים, שבהם אין כיום מענה מספק בשוק. אסטרטגיה זאת הייתה חיונית להשגת תוצאות המהוות שיא של כל הזמנים ברבעון השני, שבו נפח ההובלה של צים צמח ב-44% לעומת השנה המקבילה, הרבה מעבר לצמיחה בשוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה