השוק

זו החברה הישראלית שתנהל פרסום בהיקף של 1.2 מיליארד דולר באולימפיאדה

קבוצת NBC Sports בחרה באינוביד הישראלית להיות האחראית לניהול הפרסום ברשת במהלך אולימפיאדת טוקיו בהיקף של 1.2 מיליארד דולר
 
עידן קוקה | 
טל חלוזין (צילום יחצ אינוביד וויקיפדיה)
קבוצת NBC Sports שתשדר בארצות הברית את האולימפיאדה, בחרה בחברת אינוביד (Innovid) הישראלית לניהול הפרסומות במהלך שידורי התחרויות בטוקיו. מדובר בפרסומות שישולבו במהלך המשחקים האולימפיים בכ-7,000 שעות של שידורים חיים באמצעות NBC Olympic לעשרות מיליוני צופים בארה"ב כשהיקף הפרסומות של שידורי האולימפיאדה ברשת מוערך ב- 1.2 מיליארד דולר. 
חברת Innovid מפתחת ומנהלת את הפלטפורמה העצמאית הגדולה בעולם להגשת ומדידת פרסומות דיגיטליות בטלוויזיות חכמות. היא פועלת בשוק הפרסום בטלוויזיה שמוערך כיום ב-200 מיליארד דולר ועובר כיום שינוי משמעותי עם המעבר של צופי הטלוויזיה מצפייה בשידור מסורתי לצפייה דרך טלוויזיות חכמות המחוברות לרשת האינטרנט.
החברה משרתת כבר כיום 40% מתוך 200 המפרסמים הגדולים ביותר בארצות הברית כשבין לקוחותיה נמצאות לוריאל, טויוטה, בנק אוף אמריקה, GSK ועוד. מתחילת השנה מספר הפרסומות המוגשות ע״י הפלטפורמה של אינוביד לטלוויזיות חכמות גדל ביותר מ-70% בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2020.
"האולימפיאדה בארה"ב היא קפיצת מדרגה לאינוביד מבחינת היקפי העבודה והחשיפה, האינטנסיביות של השידורים הישירים. בעזרת הכלים שאנחנו מציעים מפרסמים יוכלו לתת פתרון קריאיטיבי מהיר להתרחשויות באולימפיאדה כמו הגעת ספורטאים אמריקאים לשלבי הגמר, זכיה במדליות ועוד. ההתקשרות עם NBC היא הבעת אמון בכלים שפיתחנו ובערך המוסף למפרסמים" אומר טל חלוזין, סמנכ"ל טכנולוגיות וממייסדי אינוביד.
החברה הוקמה בשנת 2008 על ידי צביקה נטר, טל חלוזין כאמור וצחי זיגדון, והיא מעסיקה כ 400 עובדים, מתוכם 90 בישראל והיתר בארצות הברית, ארגנטינה, אירופה, אוסטרליה, סינגפור ויפן. החברה הודיעה כי עד סוף השנה תהפוך לחברה ציבורית בבורסה לניירות ערך בארצות הברית לפי שווי מוערך של 1.3 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה