השוק

GMR השקיעה 20 מיליון דולר בחברת קארביין הישראלית

ספקית רפואת החירום הפרטית הגדולה ביותר בארצות הברית מובילה השקעה נוספת של 20 מיליון דולר ב-Carbyne לצורך המשך הטמעת טכנולוגיית החברה בשירותי הבריאות והחירום בעולם
כפיר אדר | 
מייסדי קארביין (צילום אבישי פינקלשטיין)
לאחר הודעת השותפות האסטרטגית עם חברת Carbyne לפני מספר חודשים, חברת GMR ספקית רפואת החירום הפרטית הגדולה ביותר בארצות הברית מובילה השקעה ב-Carbyne בסה"כ 20 מיליון דולר. השקעה זו מגיעה זמן קצר לאחר הסיבוב האחרון (25 מיליון דולר - סבב B) ולאור הביקוש הצטרפו להשקעה זו  גם Hanaco VC, Intercap VC, Elsted Capital ועוד. סכום ההשקעה הכולל הנוסף עומד על כ-20 מיליון דולר, ומטרתו  המשך הטמעת טכנולוגיית Carbyne בשירותי הבריאות והחירום בעולם. 
Carbyne (קארביין), המובילה העולמית בפיתוח טכנולוגית לשירותי חירום, הודיעה היום על השקעה נוספת בחברה בגובה 20 מיליון דולר לצורך התרחבות הטכנולוגיה של החברה בשוק שירותי הבריאות. ההשקעה בחברת Carbyne נוצרה על ידי דרישת המשקיעים ובהובלת GMR (חברה בבעלות מלאה של KKR),מתוך אמונה בטכנולוגיה של החברה ועל רקע משבר הבריאות הציבורי בארה"ב.
Global Medical Response) GMR) ספקית רפואת החירום הפרטית הגדולה ביותר בארצות הברית, הובילה את הביקוש להשקעה בחברת Carbyne וביחד השתיים ישתפו פעולה בפיתוח פתרונות תקשורת אינטראקטיביים מובילים לשוק הבריאות והרפואה. ההשקעה נעשית כשברקע החלטת הבית הלבן להוציא לפועל תוכנית מיוחדת שנועדה לאשש ולחזק את תשתיות מערכות החירום והרפואה בארצות הברית.  בנוסף, לאור הצלחתה של חברת Carbyne ופתרונותיה הטכנולוגיים בזירת ביטחון הציבור בארצות הברית, נוצר שם ביקוש להתרחבות לעוד שווקים חיוניים במשק. 
בעקבות ההשקעה וההתרחבות הצפויה לשווקים נוספים, החברה תבצע מספר מהלכים אסטרטגיים שנועדו לשרת את צמיחתה. אלכס דיזינגוף, מייסד שותף ומנהל הטכנולוגיה של חברת Carbyne, יעבור למשרדי החברה במנהטן ויקים מחלקה ייעודית של פיתוח ומחקר בארצות הברית. מנכ"ל התפעול הראשי של חברת GMR,  אדוארד ואן הורן, יצטרף לדירקטוריון של Carbyne כדי לתמוך בהרחבה ובצמיחה של החברה. המהלכים הללו יאפשרו לצוותים לעבוד מקרוב עם שותפים מקומיים ולפתח מערכות טכנולוגיות מתקדמות למוקדי חירום בעולם.
הדמיית הטכנולוגיה של קארביין
אמיר אליחי, מייסד ומנכ"ל Carbyne, "החברה בנתה מערכת עוצמתית מבוססת ענן בעלת ארכיטקטורה מתוחכמת המאפשרת לה להתרחב לשווקים חדשים בהם שיתוף פעולה ויכולת פעולה הדדית הם המפתח להצלחה. אנו שמחים על האפשרות לעבוד ביחד עם GMR על מנת לתת מענה לצורך הגובר בשיפור שירותי הרפואה העולמיים. אנו מודים לרשת השותפים של קארביין, המורכבת מחברות מובילות דוגמת גוגל, סיסקו, אמזון ו- centralsquare, שעוזרת לנו להפוך את העולם הזה למקום טוב יותר".
רנדי אוון, נשיא ומנכ"ל חברת GMR: "כמי שמאמינים בכוחם של פתרונות אינטראקטיביים בזמן אמת לא רק לגשר על הצומת בין תקשורת אנושית לטכנולוגיה, אלא יכולים להשפיע ממש על הטיפול בחולים ועל תוצאות המטופלים הרי שטבעי שנרצה להיות חלק מהצוות הטוב ביותר בתחום. אין ספק כי השנה האחרונה הבהירה לכולם עד כמה שירותי הבריאות זקוקים לטרנספורמציה דחופה ולחברות חדשניות שיובילו את השינוי המיוחל הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה