השוק

עוד עסקה לישי דווידי: פימי רוכשת 80% מגל שבב ב-100 מיליון דולר

גל שבב עוסקת באחד התחומים האטרקטיביים בכלכלה - ייצור והרכבה של מערכות אלקטרו אופטיות; את העסקה הוביל גילון בק, שותף בכיר בפימי
ניצן כהן | 
ישי דוידי (צילום יונתן בלום)
ישי דווידי וקרן פימי יוצאים לעסקה חדשה. פימי רוכשת 80% מחברת גל שבב שעוסקת בתחומי הייצור וההרכבה של מערכות אלקטרו אופטיות ב-100 מיליון דולר. פימי הודיעה שגילון בק, שותף בכיר בקרן שהוביל את העסקה , ימונה ליו"ר הדירקטוריון.
גילון בק, שותף בכיר בפימי: "אנו שמחים על השותפות עם חברת גל שבב. פימי מזהה את תחומי הפעילות של החברה, ובפרט תחום המוליכים למחצה, כתחומים בצמיחה גבוהה, המהווים מרכיב מרכזי בפיתוח הכלכלה והטכנולוגיה המקומית והגלובאלית בשנים הקרובות ומאמינה בפוטנציאל הפיתוח העצום של החברה.
"הנהלת החברה, אשר מאז היוסדה מספקת תוצרים ופתרונות טכנולוגיים מהשורה הראשונה, מובילה חברה איכותית ובעלת ידע ייחודי. אני משוכנע כי יחד עם הנהלת החברה ובשילוב הניסיון שלנו בהשבחת חברות, נצמיח את החברה ונמשיך לממש את הפוטנציאל הקיים בה".
חברת גל שבב הוקמה בשנת 1989, מוחזקת ומנוהלת על יד משפחת עמר. החברה (והחברות הבנות שבבעלותה המלאה) עוסקת בתכנון, עיצוב, ייצור והרכבה של מערכות אלקטרו מכניות ואלקטרו אופטיות, תוך מתן מענה לכל צרכי הלקוחות – החל משלב הרעיון-פיתוח-עיצוב ועד לייצור סדרתי ותמיכה טכנית ולוגיסטית למשך חיי המוצר.
קבוצת גל שבב כוללת גם את חברות ת.מ.ק אופטיקס (ייצור מערכות אופטיות מורכבות למגוון תעשיות), מרסקו (ספק שירותי עיבוד שבבי) ועינת טכנולוגיות (שירותי מחקר ופיתוח למערכות ופתרונות אופטיים ומכניים).
לקבוצה היסטוריה של מתן שירות איכותי ובלתי מתפשר ללקוחותיה, תוך הטמעת פתרונות טכנולוגיים יחודיים ומתקדמים במגוון תעשיות, לרבות מוליכים למחצה, ביטחון, אנרגיה מתחדשת, דפוס ורפואה.
את העסקה ליוותה חטיבת הבנקאות להשקעות של PwC.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה