השוק

VisibleRisk סוגרת גיוס כולל של 30 מיליון דולר

המיזם שהחל כיוזמה משותפת של Team8 ו-Moody’s - משיקה פלטפורמה ראשונה מסוגה לדירוג וניטור סיכוני סייבר בשפה מונגשת למקבלי ההחלטות. סבב ההשקעה הנוכחי הובל ע"י Team8  ו-Moody’s, המובילה בתחום דירוג אשראי והערכת סיכונים
כפיר אדר | 
VisibleRisk (צילום דורון לצטר)
VisibleRisk, הפלטפורמה הראשונה מסוגה לדירוג וניטור סיכוני סייבר, מודיעה על השלמת סבב גיוס A בהיקף של 25 מיליון דולר ומשיקה את פלטפורמת דירוג סיכוני הסייבר החדשנית שלה. הפלטפורמה החדשנית של VisbleRisk מאפשרת למנהלי החברות להבין ולנהל באופן בהיר את סיכוני הסייבר בפניהם הארגון עומד, בדומה לאופן בו הם מנהלים סיכונים פיננסיים. סבב הגיוס הובל ע"י Moody’s ו- Team8 אשר הקימו את החברה כיוזמה משותפת להערכת סיכוני הסייבר בארגונים.
חברת VisibleRisk, החלה את דרכה בשנת 2019 כיוזמה משותפת של קבוצת Team8 ושל Moody’s, במטרה ליצור סטנדרט עולמי למדידת סיכוני סייבר. היזמים העומדים בראש החברה הם דרק ואדלה, מייסד שותף ומנכ"ל החברה שטרם תפקידו הנוכחי היה ראש תחום סיכוני הסייבר במודי'ס העולמית  וקודם לכן היה במשך חמש שנים ה-CISO של מודי'ס. השותף המייסד השני של החברה הוא יגאל ברגר שמוביל את פעילות המו"פ והמוצר בישראל ולפני כן היה היזם של HEAT שמספקת שירות ענן ללמידת מכונה, לפני כן הוביל את הצמיחה של חברת מחקר הסייבר Kayhut מ-20 ל-300 עובדים וקודם לכן היה בין המייסדים של אפיקסיה שנמכרה לוויקס ב-2014.
VisibleRisk, אשר מעסיקה 40 עובדים, מתוכם 30 בישראל, היא פלטפורמה ארגונית ייחודית אשר מאפשרת למקבלי ההחלטות בארגונים לנהל את איומי הסייבר הגדלים ומשתנים במהירות.  כאמור, החברה פיתחה את הפלטפורמה הראשונה מסוגה המכמתת את הסיכון במתקפת סייבר ומספקת כלים מתקדמים למידול והתמודדות עם הסיכונים.
 
דויד פלאט
, ראש תחום אסטרטגיה ב-Moody's הסביר: "VisibleRisk הינה השקעה אסטרטגית עבור Moody's בשל התמקדותה המתמשכת בתחום אבטחת סייבר במשימת דירוג הסיכונים. כמובילים בתחום הערכת סיכוני סייבר, אנו שמחים להעמיק את הקשר שלנו עם VisibleRisk עם השקת המוצר החדשני שלהם שיעזור ללקוחות להבין ולנהל בביטחון את סיכוני הסייבר".
פלטפורמת הניטור בזמן אמת של VisibleRisk מאפשרת למקבלי ההחלטות לעקוב ברציפות אחר דירוג סיכון הסייבר שלהם, תוך הבנת המצב הסביבתי, הכולל שימוש בטכנולוגיית אבטחת סייבר חדשות, יישום מדיניות ונהלים חדשים, וכן עמידה מול סיכוני סייבר אפשריים. פלטפורמת דירוג הסיכונים של החברה היא היחידה שמספקת תצוגה מקיפה ומובנית על החשיפה למתקפות סייבר בענף, ומשלבת מידע הוליסטי הנאסף פנים ארגונית מתוך החברה ומחוצה לה. כמו כן, המשתמשים בפלטפורמה של VisibleRisk אף יכולים לדמות תרחישים עתידיים שעשויים להשפיע על העסק במטרה לבחון את העמידות מפני הסיכון בסייבר.
לדירוגי הסיכון והמעקב בזמן אמת מוסיפה VisibleRisk דיווח מותאם אישית וניתוח מומחים רבעוני, המאפשרים קבלת החלטות מושכלת ומבוססת על סיכונים. הפתרון של VisibleRisk מספק שקיפות מלאה לכלל האלמנטים המשפיעים על הדירוג, כולל מקורות פרטי המידע הנאספים, האמצעים הטכנולוגיים שפותחו לטובת איסוף מידע, ומתודולוגיית דרוג הסייבר העומדת בבסיס שיטת הדירוג.
דרק ואדלה, מנכ"ל VisibleRisk, אמר: "ככל שהארגונים הופכים דיגיטליים יותר ויותר, תרגום שפת סייבר למונחים מובנים על מקבלי החלטות שאינם בעלי מומחיות בתחום, הוא חשוב מאוד כדי שיוכלו להמשיך להגיע לתובנות ולקבל החלטות בצורה מושכלת. על ידי כימות חשיפת הסיכון של החברה במונחים פיננסיים, VisibleRisk מעניקה למקבלי ההחלטות כלי מובן למעקב בזמן אמת, כך שיוכלו לנהל בצורה הטובה ביותר את הסיכון בסייבר ולשפר את חוסן החברה מול מתקפות סייבר עתידיות".
נדב צפריר, שותף מנהל בקבוצת Team8, אמר: "בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית אינטנסיבית, חיבוריות והמעבר לעבודה היברידית בכל רחבי העולם, נושא ביטחון התשתיות הדיגיטליות בחברות מקבל חשיבות עליונה. סיכוני אבטחת מידע וסיכונים עסקיים קשורים זה בזה, ורק על ידי בקרה נכונה על מערך האבטחה, תוך שמירה על פרודוקטיביות ופרטיות המידע, ארגונים יכולים להתגבר על אתגרי אבטחת המידע, תוך שהם ממשיכים להניע חדשנות. אנחנו נרגשים מהפוטנציאל העצום שיש ב - VisibleRisk המאפשרת למנהלים להשיג זאת בצורה נכונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה