השוק

המניה הזו זינקה ביותר מ-35% בשבוע וכדאי להכיר אותה

בהנחה שהפיתוח של החברה עובד הוא בהחלט יכול להיות פתרון מעניין בתחום האנרגיה הסולארית; ההסכם עליו חתמה עם אחת החברות המובילות בבורסה שלח אותה לעליות של יותר מ-35% בשבוע
ניצן כהן | 
עליה באנרגיה ירוקה (צילום freepik edit ice)
הסיפור של אפולו פאואר הוא מעניין. החברה הייתה בעבר שלד בורסאי אליו ניסתה ענבל אור למזג את פעילות קבוצות הרכישה שלה אבל הסיפור של ענבל אור ידוע לכל והנה החברה יצקה לתוכה פעילות אחרת, פעילות של אנרגיה סולארית באמצעות חברת הבת סולארפייט.
סולארפיינט (חברה בת בבעלות מלאה של אפולו פאואר) מחזיקה בבעלות על יריעה סולארית שקולטת את אור השמש ומייצרת ממנה אנרגיה. היריעה בשונה מקולטים רגילים אמורה להיות פשוטה לפרישה וזולה יותר מקולטי שמש מוכרים.
בחודשים האחרונים חתמה אפולו פאואר על הסכם עם תדיראן סולאר (חברה שמרכזת את פעילות האנרגיה הסולארית של תדיראן) שאמורה לשלב במוצרים שלה את היריעות של אפולו.
באופן תיאורטי ובהנחה שהפטנט של אפולו פאואר עובד הרי שההוצאות על מיזוג אוויר הן הוצאות גבוהות בארגונים תעשייתיים מחד ובמשקי בית מאידך. בהנחה שהיריעות של אפולו מתאימות ויכולות לבצע את העבודה הרי שייצור אנרגיה באמצעות היריעות של החברה עם מערכות מיזוג האוויר של תדיראן עשויות להיות פתרון מצויין לחברות תעשייתיות ובשלב הבא למשקי בית בכל הנוגע למיזוג אוויר והוזלת חשבון החשמל.
היריעות של אפולו הן גמישות ולכן ניתן באופן תיאורטי לפרוש אותן בקלות על פני משטחים/ שטחים ובאופן תיאורטי גם לנקות אותם וכל זה בעלות זולה משמעותית מהעלויות של הקמת שדה של פאנלים מוכרים.
אפולו ערכה ניסוי מעניין עם רפאל בחודשים האחרונים במסגרתו רפאל בחנה את יעילות המוצר של אפולו כך שניתן יהיה לשלב אותו במוצרים ביטחוניים של החברה. הניסוי עבר בהצלחה ושתי החברות עברו שלב והחלו לבחון איך ממסחרים את הפתרון של אפולו.
לאחר הצלחת הניסוי של אפולו עם רפאל נכנסו לחברה אקסלנס והפניקס כבעלי עניין לחברה וכך נחשפו אליה המשקיעים בבורסה. בשבוע האחרון עלתה המניה ב-36% עם הרבה אמונה שהפתרון של החברה יעבוד וניתן יהיה למסחר אותו.
כאן המקום לציין שיכול להיות שאפולו לא תצליח למסחר את הפתרון שלה וזה למעשה הסיכון בהשקעה בחברות כמו אפולו, אבל אם היא כן תצליח הרי שכאן מדובר בסיכוי והיא נכנסת לשוק גדול שצמא לחידושים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה