השוק

מלינדה גייטס הפכה לבעלת המניות הגדולה בקוקה קולה לאחר הגירושין

בעקבות העברת תיק המניות, מלינדה גייטס הפכה לבעלת המניות הפרטית הגדולה בקוקה קולה עם החזקה של 4.9% מהחברה; מלינדה גייטס הפכה גם לבעלת המניות הגדולה בחברת הטלוויזיה הגדולה במקסיקו
ניצן כהן | 
מלינדה גייטס (צילום אינסטגרם נתי שוחט פלש 90)
גירושי ביל ומלינדה גייטס הופכים להיות הגירושין היקרים ביותר שהכרנו. בעוד שיהיה מצב שלא נדע על חלוקת המשאבים בין השניים הרי שההחזקות הציבוריות שלהם מדווחות ונראות מעניינות למדיי.
חלוקת הרכוש בין השניים הביאה את ביל גייטס להעביר תיק מניות למלינדה עם ההודעה על הגירושין, תיק מניות בשווי כספי של 2.4 מיליארד דולר. התיק כולל חבילות גדולות של מניות בקוקה קולה, בחברת הרכבות הגדולה בקנדה וחברת שידורי הטלוויזיה הגדולה במקסיקו.
אחד הפרטים המעניינים הוא שעם העברת תיק המניות למלינדה גייטס היא תהפוך לבעלת המניות הפרטית הגדולה בקוקה קולה עם החזקה של 4.9% מהחברה. בנוסף היא תהפוך לבעלת המניות הגדולה בחברת הטלוויזיה בכבלים הגדולה במקסיקו עם החזקה של 6.7%. בנוסף קיבלה מלינדה גייטס חבילת מניות גדולה בחברת סחר כלי הרכב הגדולה בקנדה.
על פי פורבס, ההחזקות הציבוריות של הזוג המתגרש ביל ומלינדה גייטס מסתכם במניות ואגרות חוב בשווי כולל של 130 מיליארד דולר שעל פי הפרסומים יחולקו בין השניים. כדי להבין עד כמה ההחזקות הציבוריות של הזוג משמעותיות ניתן לראות את ההשפעה על הבעלות בשורה של חברות משמעותיות בכלכלה העולמית רק מהעברה הראשונה של חבילת מניות אחת שביצע ביל למלינדה גייטס עם החתימה על הסכם הגירושין היקר הזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה