השוק

משחקים אותה: פלייטיקה הכריזה על הנפקה לפי שווי של 11 מיליארד דולר

ענקית הגיימינג הישראלית בדרך לבורסה האמריקאית תחת הסימבול PLTK לפי שווי של 27 דולר למנייה. הערך החדש גבוה ב-20% מהערכה קודמת, ערב ההנפקה צפוי להיות מסקרן במיוחד
כפיר אדר | 
פלייטיקה playtika (צילום יח"צ)
גאווה תוצרת כחול-לבן. מניית ענקית משחקי האונליין הישראלית פלייטיקה, שנחשבת לאחת מיצרניות אפליקציות המשחקים מהגדולות בעולם, נכנסת לבורסה האמריקאית ביממה הקרובה ותסחר תחת הסימבול PLTK קיצור האותיות שמרכיבות את שם החברה.
ענקית הגיימינג עדכנה הלילה (בין חמישי לשישי) על העלאת מחיר המניה בהנפקה ממחיר של 22-24 דולר למניה ל-27 דולר למניה בסך הכל, כאשר למעשה מדובר בהנפקה לפי שווי של  11 מיליארד דולר, מה שמהווה סכום שהוא 20% מעל התמחור הקודם של החברה.
פלייטיקה היא אחת המרוויחות הגדולות ביותר בעולם ממדיניות הסגרים והריחוק החברתי שנוצר ובשל כך השימוש בשירותיה עלה במאות אחוזים. כמו כן, החל מ-2020 היא משמשת גם כספונסרית המרכזית של מכבי תל אביב בכדורסל. החברה מתכוונת לגייס סכום של קרוב ל- 2 מיליארד דולר לטובת המהלך שלה בבורסה.
יש לציין שכמו ברוב מתחרותיה, מודל ההכנסות של החברה מאפשר משחק בחינם, כאשר על מנת לשדרג או לקבל חיזוקים במשחקים, יש לרכוש מנוי פרימיום בתשלום נפרד. ההערכות מחזור החברה נעות סביב מיליארד דולר בשנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה