השוק

כך שני הפרופסורים מישראל עתידים לכבוש את בתי המרקחת בארה"ב

יצרנית השייקים המסייעים בגדילת ילדים NGS חתמה על הסכם הפצה אסטרטגי בארה"ב. החברה שנוסדה ע"י השניים חתמה על הסכם עם ענקית ההפצה האמריקאית Imco להפצת השייקים של החברה ברשתות הפארמה הגדולות ברחבי ארה"ב
 
כפיר אדר | 
בית מרקחת (צילום freepik)
הישג מרשים לשני פרופסורים מבית החולים שניידר. הסכם אסטרטגי ליצרנית השייקים המסייעים בגדילת ילדים Nutritional Growth Solutions) NGS) שנסחרת בבורסת אוסטרליה. החברה דיווחה אמש לבורסה כי חתמה על הסכם עם חברת ההפצה הרפואית Imco, המאגדת תחתיה כ-160 מפיצים ברחבי היבשת.
מדובר בהסכם משמעותי מאד עבור NGS שהוקמה על ידי הפרופסורים משה פיליפ, אנדרוקרינולוג, מומחה בעל שם עולמי בתחום הגדילה של ילדים, ומנהל המכון לאנדוקרינולוגיה במרכז שניידר, ופרופ' רענן שמיר, גסטרואנטרולוג ילדים, מומחה בעל שם עולמי בתזונת ילדים, ומנהל המכון לגסטרואנטרולוגיה, תזונה ומחלות כבד בשניידר.
השניים שקדו במשך שנים על פיתוח תוסף תזונה לילדים שיסייע בגדילתם. בשנת 2013, לאחר שמחקר קליני שהובילו בבית החולים שניידר שבבעלות כללית שרותי בריאות, הוכיח כי פורמולת מזון שפיתחו בדמות שייק לשתיה מסייע לגדילת ילדים, הקימו את NGS. בין בעלי המניות הגדולים בחברה כללית שרותי בריאות, באמצעות חברת מור יישום מחקרים וחברת הדסה ביימל רוקחות וטבע.
ההסכם צפוי לחבר את NGS המוכרת היום בעיקר בשוק האמריקאי והתרחבה באחרונה לשוק הסיני והאירופאי עם שורה של מפיצים מובילים, במטרה שאלו יפיצו את השייק בבתי מרקחת פרטיים ובקרב רופאים. מחירה של שקית הכוללת 14 מנות המספיקות לטווח של שבוע עד שבועיים עולה בארה"ב 35 דולרים. 
בארה"ב משווקים המוצרים תחת המותג Healthy Height, כאשר עיקר השיווק התבצע עד כה דרך אמזון. לאחרונה כאמור נכנסה NGS לשוק הסיני, ובקרוב צפויה בין היתר לשווק את השייק תחת הפלטפורמה של Alibaba. החברה הונפקה לפני כחודשיים בבורסה האוסטרלית במטרה לפתוח צוהר לשוק האסייאתי. במסגרת ההנפקה גייסה החברה 7 מיליון דולר אוסטרלים (כ-17 מיליון שקלים) שנועדו לצורך הרחבת הפעילות לשווקים חדשים וכן להרחבת סל המוצרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה