השוק

סלקום נגד אקספון: "שוב לא שילמה, נפעל למימוש זכויותינו"

חודש נוסף שחברת הסלולר בבעלותו של איש העסקים חזי בצלאל, לא העבירה את התשלום לשותפתה בהסכם לשיתוף הרשתות בין שתי חברות הסלולר, כאשר עליה לשאת בשווה בעלויות השוטפות של הרשת. סלקום מאיימת לפעול
כפיר אדר |  1
אבי גבאי (צילום פייסבוק/אבי גבאי)
סלקום הודיעה היום (רביעי) לבורסה לניירות ערך בתל אביב, כי בדומה לחודש שעבר, אקספון לא העבירה לחברת הסלולר את התשלום החודשי על שיתוף הפעולה בין הצדדים לשיתוף הרשתות בין שתי חברות הסלולר, וכי על אקספון לשאת בשווה עם סלקום בעלויות השוטפות של הרשת.
על פי המכתב שנשלח: "בדומה לדיווח הקודם בנוגע לשותפה שלנו אקספון שלא העבירה לנו את התשלום ב-31 באוקטובר, היא הוסיפה לא לשלם גם בחודש החולף עד ה-30 בנובמבר על פי המסוכם בחוזה בינינו. נפעל לממש את מלוא זכויותינו מכוח ההסכם".
כזכור, חברת סלקום הוציאה גם בחודש שעבר הודעה לבורסה כי חברת אקספון לא שילמה את התשלום החודשי הקבוע, וזאת במסגרת ההסכם בין שתי החברות. גם אז הודיעו כי יפעלו לממש את זכויותיהם מול אקספון, בבעלותו של איש העסקים חזי בצלאל, שהגיעה מאז כניסתה לשוק הרשתות ל-200 אלף לקוחות המשתמשים בשירותיה באינטרנט, ולכ-370 אלף לקוחות בסלולר.
מדובר כבר בעיכוב של שני תשלומים המגיעים לסלקום, אשר מתווספים כאמור לחוב הכולל של אקספון לבזק שעל פי ההערכות מדובר בעשרות מיליוני שקלים. התשלום של אקספון לבזק הוא עבור שימוש ברשת כמו גם עבודות טכנאי בזק וכדומה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אקספון מספר 1
    יוסי 12/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק אקספון 7 שקללל
    סגור