השוק

יו"ר נשיאות המגזר העסקי: "מאות אלפי עסקים ואזרחים זקוקים למכונות החייאה"

הממשלה הודיעה על הרחבת ההגבלות ואיסור פתיחת אולמות אירועים, מועדונים, אולמות תרבות וברים. דובי אמיתי: "פעם מאריכים את החל"ת, פעם שוקלים פטור מארנונה – מישהו חייב להתעורר!" 

שרון טל | 
דובי אמיתי, יו"ר נשיאות המגזר העסקי (צילום ויקיפדיה, pexels, pixabay)
מוקדם יותר הודיעה הממשלה כי תיאסר פתיחת אולמות אירועים, מועדונים וברים יסגרו (גם כאלה בבתי מלון) ולא יתאפשר קיום מופעי תרבות. באשר למסעדות, אלה יוגבלו ל-20 לקוחות בישיבה באזור סגור ו-30 נוספים בישיבה בחוץ. עוד יסגרו חדרי הכושר ובריכות השחייה הציבוריות. בבתי הכנסת תתאפשר תפילה של עד 19 איש, שאר ההתקהלויות יותרו עד 20 משתתפים – תוך הקפדה על מרחק של שני מטר ועטיית מסיכה. באוטובוסים לא יופעל המזגן והפעלתם תוגבל לתפוסה של 20 נוסעים.
בעקבות החלטת קבינט הקורונה אומר יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי: "הליכה לסגר נוסף היא מחדל וכישלון של הממשלה!". 
"המשק הישראלי קורס לתוך עצמו! ארבעה חודשים מתחילת הקורונה ועד עכשיו לא הוקם גוף מתכלל לאומי ואין פיקוד והסברה לאומית. הליכה לסגר נוסף הוא מחדל וכישלון של הממשלה! הוקמה ממשלת חירום קורונה ושום דבר לא השתנה מלבד כמות המובטלים המתעצמת ואיבוד השליטה על המגיפה שמובילה אותנו שוב להחלטות חפוזות וחסרות היגיון. פעם מאריכים את החל"ת, פעם שוקלים פטור מארנונה – מישהו חייב להתעורר! אלו דיבורים על פלסטרים בזמן שמאות אלפי עסקים ואזרחים זקוקים לחוסם עורקים ולמכונות החייאה.
המגזר העסקי מצוי במשבר אמון חריף עם מדיניות הממשלה וככל שהממשלה לא תייצר וודאות למגזר העסקי, נגיע לנקודת אל חזור. אסור לעצור את המשק שוב, נדרשת מדיניות אכיפה ובידוד סלקטיבית ודיפרנציאלית אשר לא מאלצת את סגירתם של העסקים בישראל.
על הממשלה לפעול מיידית, יחד עם המגזר העסקי ולקבל החלטות חד משמעיות על המשך ניהול המלחמה בקורונה!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה