השוק
עסקה חדשה בהייטק הישראלי: זה הסטארטאפ שנרכש במיליוני דולרים
Lusha (לושה), פלטפורמה בתחום המודיעין העסקי לאנשי שיווק ומכירות, מודיעה על רכישת הסטארט אפ Novacy (נובאסי), שפיתח פלטפורמה לניתוח שיחות מכירה מתקדמת, בעסקה שהיא כולה כחול-לבן. שווי העסקה מוערך במיליוני דולרים בודדים
Lusha (לושה), פלטפורמה בתחום המודיעין העסקי לאנשי שיווק ומכירות, מודיעה היום (שני) על רכישת הסטארט אפ הישראלי Novacy (נובאסי), שפיתח פלטפורמה לניתוח שיחות מכירה מתקדמת. שווי העסקה מוערך במיליוני דולרים בודדים. העסקה הובלה על ידי עורכי הדין עטיר יפה ויעל שמעון מני ממשרד פרל כהן מהצד של לושה ו-H-F Co מהצד של נובאסי.
מהלך אסטרטגי זה מרחיב את היכולות של Lusha מעבר לפעילויות חיפוש ואיתור לקוחות פוטנציאליים, בתחילת תהליך המכירה, וממקם את החברה כפלטפורמת מכירות מקיפה המציעה ליותר ממיליון משתמשיה גם אופטימיזציה לשיחות מכירה, לקראת סגירת העסקה.
לושה מתכוונת לייצר דמוקרטיזציה של טכנולוגיית האינטליגנציה ההתנהגותית ולהנגיש אותה לעסקים מכל הגדלים, ולא רק לארגונים גדולים בכך היא עשויה להשפיע על מיליוני עסקים בעולם.
Novacy הוקמה על-ידי אור בידרמן מנכ״ל החברה, יאיר גיבנבר סמנכ״ל המוצר והיזם הסדרתי אוריה פרנקו, סמנכ״ל טכנולוגיה, אשר מכר בעבר את החברות Roommate ו-Pablo. הצוות של Novacy יצטרף לחברת Lusha המונה 315 עובדים ועובדות ומגייסת בימים אלה עשרות עובדים נוספים.
בעידן שבו המכירות מתבצעות ברובן מרחוק ושיחות כוללות לעיתים קרובות מספר בעלי עניין, הטכנולוגיה של Novacy, המשלבת אינטליגנציית בינה מלאכותית (AI), מציעה תובנות מעמיקות על שיחות מכירה. היא מנתחת שיחות, מזהה רגעים מכריעים, ומספקת כלי תמיכה במכירות, המאפשרים לצוותים לחדד אסטרטגיות, לצפות התנגדויות ולהתמודד עם צרכי הלקוחות בדיוק רב יותר ובביטחון.
יוני צרויה, מנכ"ל ומייסד-שותף של Lusha, מסר: "חיבור הטכנולוגיה של Novacy לפלטפורמה שלנו ינגיש את יכולות ניתוח השיחות לחברות בכל הגדלים, פתרון שעד כה היה יקר ונגיש בעיקר לחברות גדולות. באמצעות ניתוח השיחות, הבנת הצרכים והמידע הייחודי של לושה על כלל החברות בעולם, אנו נציע ערך חדש לשוק של המלצות מותאמות אישית לסגירת כל עסקה".
עוד ב-
אור בידרמן, מנכ"ל ושותף מייסד, Novacy, הוסיף: "מאז ומתמיד האמנו בפוטנציאל המהפכני של AI בתחום הטכנולוגיה למכירות, הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לצוותי מכירה לשפר את תהליכי הסגירה באמצעות תובנות מדויקות הניתנות ליישום, המסייעות בקבלת החלטות מושכלות יותר. שיתוף הפעולה עם Lusha יאפשר לנו להביא את היכולות הללו לקהל רחב הרבה יותר, ולעלות את הרף של מה שניתן להשיג בתחום אינטליגנציית המכירות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.מספיק לפיצוחים? (ל"ת)דניאל 01/2025/06הגב לתגובה זו0 0סגור