השוק
דלתא גליל ברבעון חזק: מכירות של כחצי מיליארד דולר
דלתא גליל מסכמת את הרבעון השלישי עם עלייה של 13% במכירות בעיקר ללקוחות פרטיים; רשמה עלייה של 9% ברווח הנקי; תחלק דיבידנד של כ-8 מיליון דולר
דלתא גליל תעשיות המייצרת ומשווקת מוצרי הלבשה ממותגים, מדווחת על תוצאות כספיות לרבעון השלישי של 2024 הממשיכות את מגמת התנופה שלה ברבעונים הקודמים. מניית דלתא עלתה בכ-9% מתחילת השנה.
המכירות צמחו ב-13% והסתכמו ב-524.2 מיליון דולר, לעומת 463 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי צמח ב-15%, והסתכם ב-218 מיליון דולר. שיעורו מהמכירות עלה לשיעור שיא של 41.6%. בחברה מייחסים את הגידול במכירות בעיקר ללקוחות פרטיים. להזכיר, כי דלתא גליל ארה"ב מפעילה מותגים פופולריים כמו 7 For All Mankind.
הרווח התפעולי ברבעון השלישי צמח ב-13% והסתכם ב-52.3 מיליון דולר, 10% מהמכירות, זאת, לעומת 46.1 מיליון דולר, או 9.9%, ברבעון המקביל אשתקד. ה-EBITDA עלה ברבעון השלישי ב-14% ל-60.5 מיליון דולר, לעומת 53.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. החברה דיווחה על רווח נקי של 32 מיליון דולר, גידול של 9% לעומת 29.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
בתשעת החודשים הראשונים של 2024, המכירות עלו ב-7% והסתכמו ב-1.446 מיליארד דולר, לעומת 1.349 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד, בעיקר בזכות גידול במכירות ללקוחות פרטיים. הרווח התפעולי בתקופה זו עלה ב-31% והסתכם ב-116.1 מיליון דולר, כ-8% מהמכירות, בהשוואה ל-88.8 מיליון דולר, כ-6.6% מהמכירות בתקופה המקבילה. ה-EBITDA בתשעת החודשים הראשונים של השנה עלה ב-21%, והסתכם ב-144.7 מיליון דולר, לעומת 119.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה. הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים עלה ב-37% ל-65.1 מיליון דולר.
עוד ב-
אייזיק דבח, מנכ"ל דלתא גליל: "אני מעודד מעוצמת התוצאות שלנו בתשעת החודשים הראשונים של השנה המעידות על חוזקת מותגי החברה, המודל העסקי והאסטרטגיה אותם אימצנו. במהלך הרבעון השלישי פרסמנו את דוח ה-ESG לשנת 2023 המדגיש את המחויבות שלנו לקיימות ואיכות הסביבה בפעילויות שלנו. כמו כן, חתמנו על הסכם עם ריליאנס ריטייל ונטורס בע"מ ('ריליאנס'), חברה קמעונאית הודית, להקמת מיזם משותף לעיצוב, ייצור, שיווק והפצת הלבשה תחתונה ובגדי ספורט בהודו. שיתוף הפעולה יכלול גם עיצוב וייצור של מוצרים עבור המותגים העצמאיים של ריליאנס ויסייע בחדירה לשוק ההודי הצומח והצעת פורטפוליו המותגים הייחודי שלנו בתחום ההלבשה התחתונה ובגדי הספורט, באמצעות ערוצי קמעונאות, סיטונאות ודיגיטל".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה