השוק

החברה הגדולה בתחומה בישראל קרסה תחת החובות: פנתה לביהמ"ש

חברת כרמל גוד לייף אשר בבעלותם של קבוצת כרמל, סופר פארם ואיש העסקים ניצן שקל, פנתה לבית המשפט להוצאת צו עיכוב הליכים. זאת בעקבות חובות שהצטברו עד לסכום של 25 מיליון שקל
מערכת ice | 
פיטורים (צילום shutterstock, אילוסטרציה AI)
נראה כי לאחרונה פוקד את ישראל גל פשיטות רגל שפגע גם בחברות גדולות ומוכרות. מאז שפרצה מגפת הקורונה עולם העסקים כבר נכנס לסחרור, שחלקו לא יצא ממנו עד היום.
מי שנוסף לרשימה היא החברה הישראלית כרמל גוד לייף, אשר פנתה לבית המשפט המחוזי בבקשה להוצאת צו לעיכוב הליכים, כך על פי פרסום היום (שני) ב"כלכליסט". על פי הפרסום, החברה צברה חובות בגובה 25 מיליון שקל והיא פועלת לכנס פגישה עם נושיה, במטרה לגבש הסדר למחיקת החובות.
חברת כרמל גוד לייף נמצאת בבעלותם של קבוצת כרמל אשר מחזיקה כ-80% מהמניות, סופר פארם שמחזיקה ב-10% ואיש העסקים ניצן שקל המחזיק בעשרת האחוזים הנותרים. 
חברת כרמל גוד לייף עוסקת במוצרים המתאימים לציבור הגיל השלישי ואף טענה בבקשתה כי היא הגדולה בישראל המספקת שירותים כאלו. בין מוצרי הרשת ניתן למצוא עזרי בטיחות המיועדים לחדרים השונים בבית, עם דגש על מניעת נפילות.
קולנועיות מתקפלות ונוחות לנשיאה, כורסאות המסייעות לקימה קלה, ציוד רפואי, מוצרי שיקום, מוצרי ספיגה ועזרים שונים הם רק חלק ממוצריה, המקלים על ניהול שגרת חיים איכותית גם בגיל השלישי, ומסייעים להפוך הבית לנגיש יותר וקל יותר לתפעול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה