השוק

עסקת איקאה בישראל קרסה, בעלי אל על באקזיט ויצחק תשובה במסע רכישות

עסקת איקאה של צחי אבו באשדוד בוטלה - איש העסקים ישיב 37.5 מיליון שקל, קני רוזנברג בדרך לעסקה של מיליארד דולר, יצחק תשובה יוצא למסע רכישות חדש, מניית חברת הכטב"מים הישראלית נוספת, הראל ויזל השלים עסקת ענק ומנכ"ל סודה סטרים מציע 100 אלף דולר. אלה ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice | 
איקאה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בעלי אל על באקזיט מטורף: כך יקבל כמיליארד דולר: חברת בתי האבות האמריקאית סנטרס הלת' קר, שבבעלותו של קני רוזנברג שמחזיק 47% מחברת התעופה ושותפו דריל הגלר, חתמה על עסקה למכירת החברה-הבת CPHL לענקית שירותי הבריאות אלוואנס הלת'. העסקה, שטרם הושלמה, מוערכת במאות מיליוני דולרים ואולי אף במיליארד דולר. לידיעה המלאה לחצו כאן. 
עסקת איקאה של צחי אבו - ברונפמן פישר בוטלה; אבו ישיב 37.5 מיליון שקל: ההסכם למכירת מחצית משטח בכניסה הדרומית של אשדוד לקבוצת JTLV וקבוצת ברונפמן פישר להקמת מתחם איקאה באשדוד בוטל וצחי אבו ישיב מקדמה של 37.5 מיליון שקל שקיבל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מניית חברת הכטב"מים הישראלית נוסקת ב-56%: העסקה הגדולה בתולדותיה. קבוצת אירודרום הישראלית, סגרה את העסקה הגדולה ביותר בתולדותיה ב-137 מיליון שקל, במסגרתה תספק כטב"מים ומוצרים נלווים לחברת ממשלתית. בזכות כך, המנייה של החברה נסקה ב-56%. לידיעה המלאה לחצו כאן.
יצחק תשובה יוצא במסע רכישות חדש | כל הפרטים על העסקה. דירקטוריון ניומד אנרג'י אישר תוכנית רכישה נוספת של לוויתן בונד בהיקף של 100 מיליון דולר וזאת בהמשך לרכישת 91 מיליון דולר מהאג"ח הזה שאושרה בשלבים מוקדמים יותר; תוכנית הרכישה העצמית תהיה בתוקף שנתיים  | כל הפרטים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
היכונו לעליות המחירים: היבוא לישראל מתייקר ב-30%: מכה ליבואנים: חברות ההובלה הימית מעלות דרסטית את מחיריהן, ומצטרפות בכך למחירי התובלה האווירית שזינקו באחרונה בשיעור דומה. איך זה ישפיע על המחירים בישראל? לידיעה המלאה לחצו כאן. 
הראל ויזל בעסקה בשווי 50 מיליון שקל: זו החברה שרכש: לאחר מו"מ שארך כחודשיים, קבוצת פוקס רוכשת את השליטה על מותג האופנה איתי ברנדס: 51% מהמניות תמורת כ-30 מיליון שקל. ויזל ימנה לחברה מנכ"ל מטעמו. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מנכ"ל החברה הישראלית בהצעה מטורפת: מי יוכל לקבל 100,000 דולר? בסרטון מיוחד מבטיח דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודה סטרים לשעבר: "לפני מספר ימים הציע בנימין נתניהו מעבר חופשי והגנה לכל מי שיחזיר חטוף לישראל. אני רוצה להוסיף להצעה תגמול כספי, כל מי שיחזיר לישראל חטוף ישראלי חי - יקבל מאה אלף דולר, שישולמו במזומן או בביטקוין". לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה