השוק

האנליסטים של אופנהיימר ניתחו את ענף התוכנה והסייבר ויש להם מסקנות | כל הפרטים

דוחות ענקיות הטק והסייבר יתפרסמו בקרוב והאנליסטים של אופנהיימר ניתחו את הסקטור ויש להם מסקנות מעניינות | כל הפרטים על ההמלצה החדשה
ניצן כהן | 
נאסדק (צילום shutterstock)
עונת הדוחות בארה"ב מתקדמת לאיטה והאנליסטים מנסים, על פי מה שידוע להם היום, לייסד תחזיות. בית ההשקעות אופנהיימר ערך  בדיקה לאורך כל שרשרת הייצור והאספקה של סקטור התוכנה והסייבר והגיע  למסקנות מעניינות שהשורה התחתונה שלהן היא לנצל את הירידות האחרונות במניות הסקטור כדי לקנות
"בהתבסס על בדיקת ערוצי הפצה, שביצענו לאחרונה, אנו צופים עמידה בתחזיות הרבעון השלישי ותחזית בהתאם לצפי לרבעון הרביעי 2024, עם מידת הפתעה מתונה בהתאם לאילוצים תקציביים וחוסר וודאות בנוגע לסביבת המאקרו" כותבים האנליסטים באופנהיימר.
"יחד עם זאת, אנו סבורים כי תמחור מניות חברות התוכנה בענן הפועלות בתחומי הסייבר והאנליטיקה נמצא כעת ברמה אטרקטיבית, לאחר התכווצות מכפילי המכירות בכ-20% בממוצע מרמת שיא של תחילת השנה הנוכחית. המשקיעים מתמקדים כעת באפיקי השקעה בעלי השפעה מיידית של יישום AI, כגון חברות הענן המובילות וחברות השבבים.
"אנו רואים הזדמנויות גם מעבר לכך, וממליצים במיוחד על מניות מנדיי (MNDY), סייבר ארק (CYBR) ופאלו אלטו (PANW) הישראליות, שלושתן נציגות רשימת המומלצות "ישראליסט", בנוסף להמלצות על מניות Snowflake ו Zscaler, שחקניות מובילות בתחומי הביג דאטה והסייבר בענן" מסיימים האנליסטים באופנהיימר את ההמלצה שלהם לקראת הדוחות של ענקיות הטק והסייבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה