השוק

עסקת איקאה של צחי אבו - ברונפמן פישר בוטלה; אבו ישיב 37.5 מיליון שקל

ההסכם למכירת מחצית משטח בכניסה הדרומית של אשדוד לקבוצת JTLV וקבוצת ברונפמן פישר להקמת מתחם איקאה באשדוד בוטל וצחי אבו ישיב מקדמה של 37.5 מיליון שקל שקיבל
ניצן כהן | 
צחי אבו (צילום נוגי צור, פלאש 90/ יוסי אלוני)
ההסכם בין צחי אבו לקבוצת ברונפמן פישר על מכירת קרקע באשדוד צפוי להתבטל וצחי אבו ישיב לקבוצת JTLV וקבוצת ברונפמן פישר 37.5 מיליון שקל. מארי נדל"ן, בעלת הקרקע, נמסר כי החברה וקבוצת ברונפמן פישר ממשיכים לנהל מו"מ להקמת החנות השביעית של איקאה במתחם.
ההסכם בין ארי נדל"ן לקבוצת JTLV של אריאל רוטר ועמיר בירם וקבוצת ברונפמן פישר נחתם בשנת 2022. ההסכם נוגע לקרקע בכניסה שמשתרעת על פני 110 דונם בכניסה הדרומית של  אשדוד ליד תחנת הרכבת עליה אמורה לקום חנות איקאה. במסגרת ההסכם מכר אבו מחצית מהקרקע לקבוצה ב-190 מיליון שקל מה ששיקף לקרקע שווי של 450 מיליון שקל.
באופן עקרוני הקבוצה הייתה אמורה לרכוש מחצית מהקרקע מצחי אבו שמחזיק ב-72% מהקרקע ואת היתר מחזיק מושב שדה עוזיהו. על הקרקע אמור לקום מתחם איקאה באשדוד שהיה אמור להיות החנות השביעית של איקאה בישראל.
במסגרת ההסכם היה תנאי מתלה במסגרתו אמורה לקבל החברה את היתר הוועדה לתכנון ובניה באשדוד למתחם. מאחר וההיתר לא צפוי להתקבל עד לסוף החודש, החליטו צחי אבו וקבוצת  הרוכשים כי  ההסכם  יתבטל ואילו אבו ישיב מקדמה ששילמו לו בהיקף של 37.5 מיליון שקל לרוכשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה