השוק

מיזוג ענק: חברה ישראלית מתמזגת עם חברת הביופארמה ותיכנס לנאסד"ק

לקראת המיזוג עם חברת הביופארמה השוויצרית NLS Pharmaceutics AG הנסחרת בנאסד"ק, מודיעה חברת קדימהסטם כי NLS עומדת בתנאי המסחר והשלימה גיוס הון של 3.2 מיליון דולר. החברות מתכוונות לפעול להשלמת עסקת המיזוג ביניהן בחודשים הקרובים
מערכת ice | 
רונן טויטו (צילום קדימהסטם, shutterstock)
חברת הביוטכנולוגיה הישראלית קדימהסטם, אשר פיתחה תהליכים טכנולוגיים ייחודיים בתחום תאי הגזע המאפשרים פיתוח תרופות, הודיעה היום (ראשון) על התקדמות משמעותית בעסקת המיזוג עם חברת הביופארמה השוויצרית NLS Pharmaceutics AG, הנסחרת בנאסד"ק.
NLS Pharmaceutics AG  חתמה על הסכם עקרונות מחייב עם קדימהסטם והשלימה גיוס הון בהיקף של 3.2 מיליון דולר. בנוסף, החברה השלימה עסקת המרת התחייבויות למניות NLS בסך של כארבעה מיליון דולר, חלקן נרכשו על ידי צד שלישי בתמורה להקצאת מניות של NLS.

כספי ההשקעה שהתקבלו יועברו לקופת NLS, במטרה להגדיל את ההון העצמי ומאזן החברה, ובין היתר לעמוד בדרישות המסחר בנאסד"ק, כחלק מהתנאים להשלמת עסקת המיזוג עם קדימהסטם.
חברת NLS השלימה במקביל איחוד הון, מה שאפשר לה לעמוד במחיר מניה של מעל דולר אחד, בהתאם לדרישות נאסד"ק. החברה הודיעה כי לדעתה היא עומדת בדרישות נאסד"ק להמשך מסחר במניותיה. זאת, בכפוף לאישור סופי של הנהלת הנאסד"ק בפגישת שימוע שנקבעה ל-14 באוקטובר 2024.
בעקבות ההתפתחויות, קדימהסטם ו-NLS מתכוונות לפעול להשלמת עסקת המיזוג בין החברות בחודשים הקרובים.
את קדימהסטם ייצגו עורכי הדין אילן גרזי, עודד קדוש ויואל שטיין ממשרד פרל כהן. את NLS ייצג עו"ד רון בן בסט ממשרד Sullivan & Worcester.
רונן טויטו, יו"ר ונשיא קדימהסטם:  "זוהי אבן דרך משמעותית מאוד בעסקת המיזוג עם NLS אשר למעשה מחזקת את ההון העצמי והמאזן של NLS טרם המיזוג וכחלק מההכנה לו. עסקת המיזוג תיצור חברה מאוחדת חזקה הנסחרת בנאסד"ק ובעלת פורטפוליו מוצרים משולב לרבות מוצר ה- DOXA של NLS, מוצר ה- AstroRx® לטיפול ב-ALS אשר קיבל אישור FDA לניסוי קליני שלב IIa רב-מרכזי בארה"ב וכן מוצר הסכרת ה IsletRx® שנמצא בהסכם שיתוף פעולה עם חברה מפלורידה אשר מתוכנן להגשת Pre-IND בחודשים הקרובים. אנחנו מאמינים שהחשיפה של החברה הממוזגת לשווקי ומשקיעי ההון הפרטיים והמוסדיים בארה"ב תאפשר לנו לקדם את הנכסים של החברה ולהשיא ערך לבעלי המניות של קדימהסטם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה