השוק

אורמת טכנולוגיות זכתה במכרז ענק: הפרויקט החדש נחשף

חברת אורמת טכנולוגיות, דיווחה זכתה במספר עתודות קרקע בנבאדה, בארצות הברית, במסגרת מכרז שנתי. דורון בלשר, מנכ"ל החברה: "נספק אנרגיה אמינה וידידותית לסביבה לתושבי נבאדה"
מערכת ice | 
אנרגיה סולארית בישראל (צילום shutterstock, freepik)
חברת אורמת טכנולוגיות, דיווחה אתמול (חמישי) כי זכתה במספר עתודות קרקע בנבאדה, בארצות הברית, במסגרת המכרז השנתי של (BLM Nevada’s Annual Bureau of Land Management). זכויות החכירה שנרכשו יתמכו ביכולת של החברה להרחיב את פעילותה במדינת נבאדה ויחזקו את המחויבות של החברה לקידום פתרונות אנרגיה מתחדשת ועמידה בביקוש הגובר של המדינה לאנרגיה ירוקה.
עתודות הקרקע החדשות הינן בעלות פוטנציאל משמעותי לפיתוח גיאותרמי וכוללות קרקע לפיתוח פרויקט חדש (Green Field), הזדמנות להרחבת נכס קיים ומספר חלקות קרקע אשר יתמכו בפרויקטים לפיתוח עתידי.
דורון בלשר, מנכ"ל החברה: "אנו מאמינים כי לעתודות הקרקע בהם זכינו צפוי פוטנציאל הצלחה גבוה אשר יתמוך בצמיחה שלנו בארה"ב. הצוות שלנו מחויב לתהליך האקספלורציה של נכסי הקרקע החדשים ולמיצוי מלוא הפוטנציאל שלהם, על מנת לספק אנרגיה אמינה וידידותית לסביבה לתושבי נבאדה".
דורון בלשר (צילום: ניר סלקמן)
כזכור, לאחרונה נודע כי בנק הפועלים בארצות הברית (BHI) יעמיד הלוואה בהיקף של 75 מיליון דולרים לחברת אורמת טכנולוגיות לשם העמקת פעילותה בשוק האמריקני וביצוע רכישות של חברות חדשות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה