השוק

הרכישה הגדולה אי פעם של חברת הייטק ישראלית: 1.5 מיליארד דולר

חברת התוכנה הישראלית סייברארק מודיעה על השלמה מוצלחת של רכישת חברת ניהול הזהויות Venafi בכ-1.54 מיליארד דולר. Venafi מוסיפה פתרונות משלימים שמרחיבים את שוק המטרה הכולל של סייברארק ב-10 מיליארד דולר, לכ-60 מיליארד דולר
מערכת ice |  2
אודי מוקדי ומאט כהן מסייברארק (צילום נסדאק ואניה סאוויק)
סייברארק, חברת אבטחת הזהויות הישראלית, הודיעה היום על השלמה מוצלחת של רכישת Venafi, המובילה בניהול זהויות מכונה, מחברת Thoma Bravo. זוהי הרכישה הגדולה ביותר שביצעה אי פעם חברת הייטק ישראלית. רכישה זו מאפשרת לסייברארק להמשיך ולקדם את החזון שלה לאבטחת כל הזהויות – של אדם ומכונה – עם בקרת הרשאות ברמה המתאימה לכל זהות.
יחד, סייברארק ו-Venafi יבנו פתרונות לאבטחת זהויות מכונה שמסייעות לארגונים לשפר את האבטחה שלהם באופן נרחב ולעצור השבתות פעילות יקרות. Venafi מוסיפה פתרונות משלימים שמרחיבים את שוק המטרה הכולל של סייברארק ב-10 מיליארד דולר, לכ-60 מיליארד דולר.
"אנחנו שמחים לצרף את צוות Venafi המצוין לסייברארק. בחודש האחרון כל התקשורת איתם רק חיזקה את התחושה שהרכישה הזו היא התאמה מעולה מכל הבחינות – טכנולוגיה, אנשים, תרבות ארגונית ורוח החדשנות", אמר מאט כהן, מנכ"ל סייברארק. "זהויות מכונה הן המורכבות ביותר וצומחות בקצב המהיר ביותר, וכיום, ארגונים רבים מתבססים על תהליכים ידניים וכלים מבוזרים (siloed) כדי לאבטח ולנהל אותן. בכוחות מאוחדים, סייברארק ו-Venafi יקבעו סטנדרט חדש, באמצעות הפלטפורמה המקיפה ביותר בתעשיה עבור אבטחת זהויות מכונה מקצה לקצה ברמת אנטפרייז".
 
טרנספורמציה דיגיטלית, מעבר מתמשך לענן ועליית ה-AI הובילו לגידול אקספוננציאלי במספר זהויות המכונה, שעולה במהירות על מספר הזהויות האנושיות, עם 45 זהויות מכונה לכל זהות אנושית, רבות מהן חבויות. זהויות אלה, אם אינן מוגנות או מנוהלות, יכולות לשמש כר פורה לתוקפי סייבר שינצלו את החולשות שלהן. לפיכך נדרשת פרדיגמה חדשה כדי להדביק את קצב הגידול המהיר הזה – תוך מעבר משיטות  ידניות בלתי יעילות ומבוזרות שיוצרות סיכוני אבטחה וקושי בציות לניהול ריכוזי של זהויות מכונה בכל היישומים ועומסי העבודה, בכל סביבות המחשוב בענן או IT ובכל סדר גודל.
"רכישת Venafi על ידי סייברארק מדגישה את ההכרה הגוברת בתפקיד הקריטי של זהויות מכונה באבטחת סביבות דיגיטליות מודרניות", אמרה קייטי נורטון, מנהלת מחקר, אבטחת DevSecOps  ושרשרת אספקה לתוכנה ב-IDC. "ארגונים משקיעים הרבה מאוד באבטחת זהויות אדם, אך האוטומציה והניהול של הרשאות לזהויות מכונה לא קיבלו עד כה את אותה תשומת לב. יחד, היכולות המשלימות של שתי החברות יאפשרו לארגונים ליישם אסטרטגיית אבטחת זהויות כוללת יותר, תוך הפחתת סיכונים והגברת יעילות תפעולית".
כל זהויות המכונה, כולל עומסי עבודה, קוד, יישומים, ציודי IOT וקונטיינרים, צריכים להיות גלויים, מנוהלים ומאובטחים באופן אוטומטי כדי לשמור על החיבורים והתקשורת ביניהם בטוחים. השילוב של ניהול מחזור חיי התעודות הדיגיטאליות  של Venafi, תשתית מפתח ציבורי פרטית (PKI), ניהול זהויות של עומסי עבודה, חתימה מאובטחת על קוד ואבטחת SSH עם  יכולות ה-Secret Management של סייברארק יאפשר לארגונים להתגונן מפני שימוש לרעה ופגיעה בזהויות מכונה בקנה מידה נרחב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מזל טוב
    רועי 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המפוטרים יכולים ללכת לעבוד בנס טכנולוגיות בחברה הישראלית מקבלים כל אחד אחת כולל ערבים כדי לכם
    סגור
  • 1.
    מה זה אנטפרייז ??? (ל"ת)
    אני 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור